Beantwoord

Foutcode 143

  • 14 August 2020
  • 8 reacties
  • 76 keer bekeken

Alles geprobeerd en gedaan. Bkijft code 143 aangeven.

Ik wil graag een minteur zo snel.mogelijk

Admin: eigen topic aangemaakt, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 18 August 2020, 16:48

Bekijk origineel

8 reacties

Ik zou graag zo snel mogelijk een monteur willen

Beste Nadus.

Dank voor het aanbrengen van de verbeteringen.

Dank ook voor je hulp. Ik stel dit zeer op prijs.

Met vriendelijke groeten.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @rburg 

Wat zijn precies de problemen? Ik zie dat je Foutcode 143 ontvangt. Hoe is jou TV ontvanger aangesloten met de Experiabox, is dat bekabeld of met een draadloze verbindingsset? En welke merk & type TV ontvanger heb je?

Meermaals stekker experiabox + tv ontvanger gereset. De draadloze verbindingsset brand nog steeds op rood.

Wat kan ik nog meer doen?

Reputatie 7

Meermaals stekker experiabox + tv ontvanger gereset. De draadloze verbindingsset brand nog steeds op rood.

Dan zit daar het probleem: de draadloze verbindingsset. Welke type heb je? Als je gebruik maakt van de DVS 650 kun je met dit stappenplan: Storing met de Draadloze Verbindingsset 650 oplossen aan de slag.

Mocht dat niet helpen? Dan adviseer ik je een kabel vanaf het modem naar de tv aan te leggen. Dat is even wat werk, dat begrijp ik. Maar daarmee heb je een snelle én stabiele verbinding naar je tv. Geen gedoe meer met foutcodes, je hebt er erg lang plezier van :)

Ik krijg een foutcode 143 op de TV en kan dit via het stappenplan niet oplossen, kan ik in contact komen met een monteur?

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Reputatie 7

Hoi @bostju, dat is erg irritant zeg. We helpen je hier graag, maar hebben dan wel wat meer informatie nodig.

Wat heb je tot nu toe gedaan om de verbinding te verbeteren? En ik ben net als Joep ook wel benieuwd hoe heb je de tv-ontvanger hebt aangesloten? 

Reageer