Beantwoord

foutcode 143

  • 13 December 2020
  • 6 reacties
  • 95 keer bekeken

Reputatie 1

Help me aub hiermee!!

Kabel loopt van modem -> Netgar -> tv

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 December 2020, 15:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Netgear switch neem ik aan? Ondersteunt ie imgp snooping?? Dat moet!!

Reputatie 1

Ik ben er achtergekomen wat het probleem is

 

Het modem is defect

 

Badge +19

Welk modem heb je?

Reputatie 1

v10A

Badge +19

En hoe weet je zeker dat het modem kapot is? Kan het niet sluiting zijn in een stekkertje van een kabel?

Reputatie 7
Badge +30

Hey @Frankk., welkom! Foutcode 143 geeft aan dat je ontvanger geen verbinding heeft met het modem. Dat wijst dan vaak op een probleem in bekabeling of manier van aansluiten. Je geeft aan dat je ontdekt hebt dat het modem defect is. Ik zie hier, in de notitie van de collega, dat een aantal van de poorten van de Experia Box defect zijn. Probleem is dat ons systeem niet herkent dat dit het probleem is. Waardoor we niet op afstand een nieuwe kunnen sturen. De collega heeft je al aangeraden om naar de winkel te gaan. Ik heb nog even geprobeerd of ik toch nog een omruil voor elkaar kon krijgen maar dat is helaas niet gelukt. Excuses als ik daarbij je verbinding heb onderbroken. Ik kan je dan ook alleen maar aanraden om het morgen even te proberen in een KPN winkel. Zij hebben vaak wel een of twee exemplaren op voorraad voor dit soort gevallen. Mocht het toch niet lukken, kom hier terug. Dan kijk ik of het alsnog via ons lukt.