Vraag

Foutcode 27 bij iTV

  • 26 December 2020
  • 4 reacties
  • 279 keer bekeken

Ik heb nog steeds foutcode 27.

Dit is niet meer fijn want wij kunnen nu helemaal geen tv kijken.

In deze tijd is dat mooi waardeloos omdat we hele dagen thuis zitten i.v.b. met corona.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Richter , welkom op het forum.

 

Ik heb het even voor je opgezocht, zie hier.

Als je nog vragen hebt, dan horen wij het graag. 

Dit wist ik allemaal al joop en heb het ook steeds weer gedaan.

Ik heb hierna gebeld en kreeg te horen dat het een fout was in een update en dat dit wel een week kon duren.

Lijkt toch nergens op. Dacht nu heb ik glasvezel dus alles nu geregeld en dan krijg je dit.

Wordt hier dus echt niet blij van.

Reputatie 7
Badge +20

Welke KPN TV ontvanger heb je?

 

P.S.

Tip, onderwerp tv in topic televisie zegt niets, probeer de klacht of zo als onderwerp te gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Richter, welkom op ons forum!

Foutcode -27 betekent dat de tv-ontvanger traag is en soms vast loopt. Dit is op te lossen met een reset. Ik begrijp dat je dit al hebt gedaan. Je hebt ook al telefonisch contact gehad, zie ik. Er komt op 4 januari tussen 14.00 en 16.00 uur een monteur langs. Hopelijk kan deze het probleem verhelpen. :blush: