Beantwoord

Foutcode 3016 bij afspelen opnames op tablet

  • 24 March 2021
  • 4 reacties
  • 274 keer bekeken

mijn tablet geeft bij het afsprelen van opnames foutcode 3016. Alles is reeds opnieuw opgestart. Tot gisteren werkte alles prima.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 25 March 2021, 11:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @sandravijn, als ik je goed begrijp gaat specifiek het kijken van opnames niet goed? Werkt het wel als je rechtstreeks tv kijkt, of geeft dat ook een melding? Ik ben ook benieuwd of dezelfde opnames wel afgespeeld kunnen worden op een tv-ontvanger, of krijg je daar ook een melding. Kan je ons er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

op tv ontvanger werkte alles prima. Op de tablet werkt het nu ineens ook weer, sinds een paar dagen.

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het weer werkt Sandra! Wat de oorzaak precies was is nu nog niet duidelijk. Er is van het weekend een storing geweest met het terugkijken van programma's en opnames, mogelijk heeft dat het voor jou ook verholpen.

Hou het voor de zekerheid even in de gaten, en geef als het terugkomt een seintje. Dan kijken we weer met je mee. Ik ben dan ook benieuwd of het een bepaalde uitzending/zender is waarbij je dit merkt, of dat je dit merkt met alle opnames.

Het betrof alle opnames.  Op het Forum zie ik deze foutcode en klacht meerdere keren terugcode. Op de site van KPN kan 3016 echter niet worden teruggevonden.

Fijn dat het nu wel werkt.