heb 2 kastjes , heb beneden wel meer last van storingen is het kastje nog wel goed >\?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineelBeste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineelBeste Erwin, ik heb alles al geprobeerd maar de foutcode blijft maar terug komenÂ
ik heb van alles al geprobeerd.
is een andere kaart in de tv ontvanger een optie ?Â
Â
Ik zie dat je je gegevens hebt ingevuld,
Ik heb nu vanaf mijn kant een aantal dingen gedaan. Waaronder een herstart van jouw experiabox op afstand.
Zou jij nog een herstart van de tuner willen doen? Zou je daarna een nieuwe opname willen maken en testen of die het doet?
Hoe plan jij opnames in? Via de app of via de tuner?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten!
Beste kpn ik ben al lang abonnee , maar ik denk het nu echt te gaan opzeggen , ben al heel lang bezig om iemand aan de lijn of een oplossing te krijgen voor de foutcode 3025 , we kunnen niets terug kijken
Alle stappen heb ik al doorgelopen , niets helpt , ik weet nu niet meer wat ik moet doen , alleen dan maar opzeggen en overstappen naar een ander Â
Â
Admin: reactie in ander, oud, topic verplaatst naar je eigen, lopende, topic
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.