Foutcode 303

  • 10 December 2020
  • 3 reacties
  • 14 keer bekeken

Reputatie 1

Wat is de oplossing voor dit probleem?

 

Resetten helpt helaas niet en mn moedertje vind het nu wel wat vervelend worden. 
 

De tv ontvanger is bedraad verbonden met de v10 (niet A) en er ligt glasvezel. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Diemen muziek, je hebt de stappen voor foutcode 303 al doorlopen? Heb je ook het glasvezelkastje al eens stroomloos gehad voor minimaal 2 minuten? En daarna het modem herstart? 

Reputatie 1

Correctie er is nog geen glasvezel.  Wel geinstalleerd maar KPN is nog steeds niet langs  geweest (ander puntje van kritiek) 🤔

 

De stappen heb ik al doorlopen. 
 

De kabel lijkt ook goed te zijn. 
 

Hoge kwiteitskabel welke ik net nieuw geinstalleerd heb voor ze, een paarweken geleden.

 

Reputatie 7
Badge +20

Geen glasvezel? Dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Want ik lees dat het om een nieuwbouwwoning gaat? Wat hoe heb je nu precies verbinding? Zou je een foto kunnen sturen van de aansluiting in de meterkast?