Beantwoord

foutcode 403-10100 kpn itv laptop

  • 18 March 2020
  • 3 reacties
  • 1665 keer bekeken

Ik krijg op mijn laptop bovenstaande foutcode om kinderslot te ontgrendelen. Op mijn Samsung telefoon werkt het ontgrendelen wel. Ik kan foutcode niet vinden op site KPN. Wat is oorzaak en oplossing?

icon

Beste antwoord door Lisa 21 March 2020, 12:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @RvB01 

Zet het kinderslot eens uit op de TV ontvanger?

Reputatie 7
Badge +17

@RvB01 Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. 

De interactieve TV app en website nemen de kinderslot-instellingen namelijk over van de tv-ontvanger. Is het kinderslot geactiveerd via de
tv-ontvanger, dan is kinderslot ook actief op de Interactieve TV app en website.

Echter zou je achteraf de instellingen moeten kunnen aanpassen in de app/website. De instellingen online kunnen dus verschillen met de instellingen van de ontvanger. 
Afijn, is het van belang dat er een kinderslot actief is? Anders zou ik adviseren de instellingen van de ontvanger te controleren en het kinderslot 'UIT’ te zetten. 

Even de stappen bijgevoegd om de instellingen van de ontvanger aan te passen :smile: .

- Druk op Menu
- Ga naar Instellingen
- Ga op Kinderslot staan en druk op 'Ok'
- Voer de pincode in
- Zet Kinderslot actief op 'ja' om het aan te zetten of op 'nee' om deze uit te zetten.
- Selecteer 'Bewaar en sluit'

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@RvB01 We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord en dat het issue hiermee is opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Reageer