Beantwoord

Foutcode 500-5005

  • 11 July 2020
  • 62 reacties
  • 9983 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

62 reacties

2x harde reset, 3 min werkt het dan hetzelfde, graag ommegaande een oplossing

ook in Eindhoven 5629pd  werkt het niet, ook diezelfde code. heel die nieuwe interface is ook hartstikke traag sinds die update

Hier in Limburg(Obbicht) hetzelfde probleem

Hier in Almere zelfde probleem, alle kastjes lopen vast.

Ik heb hier ook dezelfde foutcode 

Ik ben al vanaf een uurtje of 7 programma aan het kijken en nu wil ik naar de volgende aflevering en geeft die alleen maar deze code 

Ook wij hebben nu deze storing in Den Haag. 
alles gereset maar geen verbetering.

Reputatie 1

In Breezand (Noord-Holland) hetzelfde probleem. Ik kan niet meer opnemen en niet in KPN iTV. Ook foutmelding 500-5005...

Wij ook nog steeds storing… #beetjejammer #kpn #waarommooiermakenalshetmakkelijkerkan vooral als alles voorheen prima werkte… Nu steeds foutcode AVS-500-5005 #geefmijhetoudemenumaar #veelsneller :angry:

Hier in Meppel ook hetzelfde probleem. Foutcode en niet meer in alle menu’s kunnen komen. Reset geprobeerd, maar dat biedt geen oplossing. Wel live tv kijken. 

Ook in amstelveen

kpn doe hier iets aan👎

Ook in Moergestel weer de zelfde foutcode 500-5005 , als dit het resultaat van die nieuwe update is , laat het dan maar bij het oude blijven.

Reputatie 1
Badge

Kpn heeft waarschijnlijk een storing. Laten we niet heel het forum vol spammen mensen. 
 

Herstart je tv ontvanger niet, dat helpt niets een maakt het in vele gevallen alleen maar erger. 
Zie ook

Hier ook al een tijdje de foutmelding. 
Kan alleen switchen van zender, krijg het menu/niks geopend.
kastje gereset niks werkt, Erg vervelend!

Ik heb hetzelfde probleem. 

Maar hoe kan je de software opnieuw installeren als je geen menu krijgt?

Valt me in ieder geval mee dat ik niet de enige ben. 

Want ik heb al jaren problemen met kpn. 

Maar als ik het goed begrijp moet ik gewoon afwachten. 

Ook hier deze foutmelding, Dronten. Storing blijft na meerdere malen stroom er af - er op. Morgen hopelijk opgelost. 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Sophie68,

De storing is inmiddels verholpen. Mocht het nog niet werken dan kan je even de ontvanger stroomloos maken en opnieuw opstarten.

Kun je doen, maar helpt voor geen meter. Niks storing verholpen.

Biddinghuizen werkt het ook niet ook niet na resetten kom ook het menu niet in

Zelfde probleem, zelfde foutcode. Kan geen menu of gids openen of programma openen. Resetten etc helpt niet ... Not amused ☹

Ik heb hetzelfde probleem. 

Maar hoe kan je de software opnieuw installeren als je geen menu krijgt?

Valt me in ieder geval mee dat ik niet de enige ben. 

Want ik heb al jaren problemen met kpn. 

Maar als ik het goed begrijp moet ik gewoon afwachten. 

Ik zit mij nu ook te ergeren. Wilde net lekker gaan bankhangen en opnames afspelen ... noppes! Resetten helpt niet. Kan geen gids of menu openen en niks opnemen

hier ook de storing in deventer van alles geprobeerd. Hebben ook maar een paar zenders. Hopelijk doet morgen alles weer

Hallo @Sophie68,

De storing is inmiddels verholpen. Mocht het nog niet werken dan kan je even de ontvanger stroomloos maken en opnieuw opstarten.

Kun je doen, maar helpt voor geen meter. Niks storing verholpen.

Niks verholpen ... nog steeds zelfde probleem

In Moergestel werkt het weer , zonder opnieuw opstarten

@KPNwebcare Ik was een film op de publieke omroep aan het terugkijken. Ontvanger op pauze gezet, ga koffie halen, kom terug en ik zie het Netflix menu staan. Kom er met geen mogelijkheid uit, als laatste middel schakel ik de ontvanger uit en na 20 seconden weer aan. Vervolgens krijg ik foutmelding AVS 500-500. Krijg geen menu, geen gids meer, niet terugkijken,  etc. etc…lekker avondje film naar de knoppen.  Zo jammer dit. 

Hallo @Sophie68,

De storing is inmiddels verholpen. Mocht het nog niet werken dan kan je even de ontvanger stroomloos maken en opnieuw opstarten.

Helemaal niet verholpen in Heerhugowaard. 

 

Ik heb hier ook dezelfde foutcode 

Ik ben al vanaf een uurtje of 7 programma aan het kijken en nu wil ik naar de volgende aflevering en geeft die alleen maar deze code 

Is niet leuk ... hier ook