Beantwoord

Foutmelding 1007

  • 3 January 2021
  • 1 reactie
  • 134 keer bekeken

Hallo, 

Ik kijk een serie via kpn itv. 

Bij 7 van de 10 afleveringen kan ik de laatste paar minuten niet zien. Hij geeft dan de foutmelding 1007 aan en sluit de aflevering af. Als ik weer op de aflevering klik, kan ik hooguit 10 seconden zien voordat ik dezelfde foutmelding krijg. Wat kan ik hier aan doen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 10 January 2021, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Seriekijker, welkom op ons forum. Kijk je via de HD tv-ontvanger of online KPN iTV? Indien je via de tv-ontvanger kijkt, raad ik je aan om de tv-ontvanger te resetten. Als je online kijkt, kun je dan aangeven welke browser je gebruikt? We raden aan om Chrome te gebruiken.