Vraag

foutmelding

  • 27 December 2020
  • 2 reacties
  • 11 keer bekeken

Ik heb foutmelding F303

Alles gedaan volgens jullie advies

Ā 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @HumsĀ , dat betekent dat je tv decoder geen verbinding heeft met de modem.

Zet de modem uit, wacht 30 seconden en herstart de modem. Zet de tv decoder uit, wacht 30 seconden en herstart de tv decoder. Werk alles nu weer?

Is je tv decoder rechtstreeks met de modem verbonden, of anderszins?

Reputatie 7
Badge +17

@HumsĀ Het is alweer enige tijd geleden dat je je vraag hier stelde. Helaas hebben we hierna geen reactie meer ontvangen. Mag ik aannemen dat het inmiddels is opgelost of dat je het via een andere weg hebt geregeld? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag.Ā