Beantwoord

Foutmelding INTERNAL-72 op Asus tablet

  • 10 May 2020
  • 4 reacties
  • 362 keer bekeken

Het is een hele tijd goed gegaan, maar nu beginnen de problemen weer met de iTV app.

“Sorry “ of  “Oeps” komen weer tevoorschijn, maar nu met de foutmelding INTERNAL-72.

De app er af halen en er opnieuw op zetten en opnieuw inloggen werkt maar voor even.

De volgende dag weer hetzelfde ritueel.

ASUS Tablet met 7.0 android. Updates voor deze tablet niet beschikbaar of word gewoonweg niet gegeven.

Wat ook opvalt is dat het aantal gedownloade MB's van de app steeds verschillen.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja 19 May 2020, 16:37

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Hansie2. Goed dat je dit aankaart. Het lijkt me heel irritant dat er steeds een foutmelding optreedt. Ik zie dat meer klanten met een Android tablet dit probleem hebben gemeld in de afgelopen periode, dus ik heb dit gemeld bij de iTV app specialisten. Kun je nog laten weten wat het exacte model tablet is dat je hebt? En wil je eens testen of het wel werkt via de browser? Verder ben ik benieuwd of het op een ander apparaat dan je Asus tablet wel goed werkt. 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Hansie2. Ik heb een reactie vanuit het ontwikkelteam. Het probleem is bekend. In de komende Android release zitten aanpassingen waarbij deze fout zou moeten zijn hersteld. Die release is (zoals het er nu uitziet) nog voor het einde van de maand. Tot die tijd is de workaround om de app opnieuw te installeren van toepassing.

Hallo Natasja,

Ja ik heb het gemerkt. Het is een week goed gegaan daarna weer dezelfde problemen.

Heb maar  een nieuwe tablet gekocht Samsung Android v 10.  Draait als een trein, geen

problemen meer.

Ik denk dat de ASUS met mediatek problemen zal blijven houden ondanks jullie pogingen 

om de problemen te verhelpen. 

Gezien de recenties over de mediatek chips beloofd het niet veel goeds voor alle apparaten

waar deze geinstalleerd is.

Reputatie 6
Badge +9

Spijtig om te lezen dat het probleem is teruggekeerd, ondanks de update van de iTV app. Je geeft aan dat je nu een Samsung tablet hebt, waarop je het probleem niet ervaart. Ik ga het aankaarten bij de iTV specialisten. Kun je nog aan mij doorgeven welk model ASUS je hebt? 

Reageer