Vraag

Foutmelding: ‘Sorry, kan de video niet laden' op TV+App Sony Bravia KD55AG9

  • 15 April 2024
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Krijg iedere dag melding ‘Sorry, kan de video niet laden' op mijn Sony Bravia KD55AG9. Na klikken op 'sluiten’ werkt alles weer gewoon. Wat te doen?

 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

App eerst verwijderen en opnieuw installeren op jouw sony TV. 

En hoeveel jaar oud is jouw Sony Bravia TV? 

En is jouw Sony Bravia TV voorzien van laatste recente update? 

Dan moet de KPN app gewoon werken op jouw TV. 

Dank Frans, Sony Bravia (OLED) is ca 4 jr oud, heeft nieuwste software versie. KPN app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt allemaal niet. Ik heb HDMI kabel tussen TV en Denon receiver, misschien is dat oorzaak. Ga ik uitproberen.

Reputatie 7
Badge +13

Dank Frans, Sony Bravia (OLED) is ca 4 jr oud, heeft nieuwste software versie. KPN app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt allemaal niet. Ik heb HDMI kabel tussen TV en Denon receiver, misschien is dat oorzaak. Ga ik uitproberen.

 

Heeft het eerder wel goed gefunctioneerd dan Robert? Ik hoor graag wat je bevindingen zijn maar vermoedelijk gaat er dan iets mis met de verbinding tussen jouw tv en het modem van KPN. Hoe is jouw tv dan verbonden met het internet?

Reputatie 7

Klopt het dat je deze melding één keer krijgt bij het opstarten van de smart-TV app.

Kan het dan zijn dat je eerder de app niet gesloten had terwijl je de televisie uitzette?

Reageer