Beantwoord

Foutmelding STB-NMC-400 sinds een week

  • 25 May 2021
  • 27 reacties
  • 243 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb ook al een week last van deze foutcode en heb alles al geprobeerd, glasvezelapparaat, modem en arriskastje keurig 30 seconden uitgezet, overige ethernetkabels verwijderd, ethernetkabels opnieuw teruggeplaatst om te controleren dat ze niet los zaten, niets helpt. Het is enorm frustrerend!

icon

Beste antwoord door Disiri 11 January 2022, 10:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 1

Hallo alllemaal, het heeft een paar maanden geduurd voordat ik de tijd (en vooral het geduld) vond om hier weer mee aan de slag te gaan maar mijn problemen met de stb-nmc-400 foutmelding en mijn Draytek Vigor2926 lijken te zijn opgelost.

Support van Draytek heeft de volgende aanpassingen verricht:

1. WAN Connection Detection van WAN 1 op een Ping detect gezet i.p.v. ARP
2. IGMP Snooping aangezet
3. IGMP Fast Leave aangezet
4. DoS Defense>WAN Spoofing uitgezet

Na een paar herstarts van zowel router als tv-kastje, kan ik nu zonder onderbreking tv kijken.

Ik hoop dat dit ook voor een van jullie behulpzaam is! @wjb, dank nog voor de hulp!

Gr, Iris

Reputatie 7
Badge +19

@Disiri Hi Iris, wat fijn om te horen en dank voor het delen! Mogelijk zijn andere bezoekers daar ook weer mee geholpen. Ik markeer jouw antwoord als beste antwoord in je topic.Â