Beantwoord

Geen beeld, wel geluid met iTV app

  • 29 September 2020
  • 14 reacties
  • 1514 keer bekeken

Heb ik helaas ook dat de app alleen geluid geeft en geen beeld. Tot zo’n 4 weken geleden werkte de app nog goed. Heb inmiddels de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas, het werkt nog steeds niet.

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 October 2020, 12:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Bressies 

Met welke apparaat heb je deze problemen? En welke firmware heb je, iOS, iPadOS, Android?

Dennis,

Het gaat om zowel om IPad als gsm, allebei Apple . Mobieltje met 13.7 Pad met 13.6.1

Reputatie 7
Badge +22

@Bressies wist je dat iOS, iPadOS 14.1 er al is?

@Dennis Schreve ,

Ja, en dat werkt ook niet

Reputatie 7
Badge +22

@Bressies Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze even kijken wat er aan de hand is. 

Hoi @Bressies .  Zit je tijdens het kijken op de wifi of maak je gebruik van je mobiele bundel?

@Erwin_ 

Ik gebruik mobiel bundel omdat WiFi een probleem is. Die is niet stabiel 

@Bressies : In de app kun je de kwaliteit van de streams instellen. Heeft dit nog een gunstig effect? (profiel → instellingen → kwaliteit 3g/4g

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Hallo,

Of ik nu in Nederland op de 4g zit of zoals nu in het buitenland, na een paar minuten springt mijn IPad of IPhone op zwart. Ik heb de app al eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd en ook de kwaliteit al op laag (480 of lager) gezet. Ik heb gewoon 4g ontvangst op mijn telefoon, maar het zwarte beeld blijft. Af en toe springt het beeld weer terug en kan ik weer even kijken. Erg irritant! Nederland heb ik opgelost door Digitenne te nemen, maar nu in het buitenland kan dat niet. 

Hoi @Frenske66 . Wat gebeurt er als je via een browser op je telefoon kijkt?

https://tv.kpn.com/

 

Geen idee, ga ik proberen de volgende keer. 

1x gedaan nu en dat ging goed. Ben inmiddels alweer in Nederland en kan het dus niet nog een keer proberen. Hoezo zou het zo dan wel werken? 
 

Gr, Frenske

Eigenlijk zou het niet mogen uitmaken. Maar als het via die weg wel werkt, weten we in ieder geval zeker dat het niks de beschikbare bandbreedte (of eventuele blokkades op het mobiele netwerk)daar te maken heeft.

Het is meer een kwestie van dingen afstrepen. Zodat we dichter bij de oorzaak komen. Helaas is dat nu wel lastig geworden.