Beantwoord

Geen geluid bij ESPN UHD, na even een andere zender kiezen wel weer geluid

  • 27 August 2023
  • 10 reacties
  • 327 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +21

Als ik 694 (ESPN UHD) opstart dan heb ik geen geluid of een soort prrrrrrrrr geluid.
Even overschakelen naar een andere zender en weer terug dan is het weer goed.
Dat is geloof ik de enige zender die dat doet.
Dat is lastig want als ik naar 222 overschakel om te zien hoe het met Feyenoord is en daarna weer terug dan heb je kans dat ik weer geen geluid heb.
Afijn daar was onweer en het spel was stilgelegd, maar toen had ik wederom geen geluid meer op 694 en moest ik weer terug schakelen om geluid te krijgen.

Lastig...

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 6 September 2023, 18:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ha @huistijger!

Dat is gek. 😕 Gebeurt dit nu nog steeds? 

Zo ja, dan waarschijnlijk overbodig, maar de ontvanger heb je al eens herstart sinds dit speelt?
Er rolt vandaag ook een TV+ update uit, misschien is het daarmee ook al opgelost. 

Ik ben benieuwd! 

Reputatie 7
Badge +21

Zojuist nog even gecheckt @Sanne_M , het is nu goed, het weekend nog even afwachten dan zijn er weer wedstrijden op te zien.
Als je niks meer erover hoort dan is het weer goed.
 

Reputatie 7
Badge +17

Gelukkig, ik duim dat het blijft werken! 🤞

Reputatie 7
Badge +21

Helaas @Sanne_M het is nog hetzelfde.
Ik heb twee ontvangers en ik heb ontdekt dat de 2e ontvanger ook hetzelfde doet, dus dan zou ik zeggen het zit in ESPN, maar ik heb hier nog niet dezelfde klachten van anderen gezien.
Nou ja, het is geen ramp, alleen wat lastig, ik kan er eventueel wel mee leven.

Reputatie 7
Badge +17

@huistijger Goed dat je je weer meldt! Ik zie dat er meer klanten ( @PeterG onder andere) ook problemen met ESPN hebben vastgesteld. 
Bij hen loopt het geluid niet gelijk met het beeld, bij jou valt het weg. 

We hebben dit in elk geval aangekaart bij de iTV ontwikkelaars nu, dus hopelijk is het met een volgende update opgelost. 🤞
Je kent het riedeltje, de Product Updates brengen hopelijk snel goed nieuws. Dan hoef jij er niet mee te leren leven. 😉

Dat is geloof ik de enige zender die dat doet.
Dat is lastig want als ik naar 222 overschakel om te zien hoe het met een andere favoriet is en daarna weer terug dan heb je kans dat ik weer geen geluid heb.

Ik kijk voor de tussenstanden van andere wedstrijden gewoon op de NOS Teletekst app in mijn telefoon. Hoef ik ook niet van zender te wisselen. TT 818.

Reputatie 7
Badge +21

Dat is geloof ik de enige zender die dat doet.
Dat is lastig want als ik naar 222 overschakel om te zien hoe het met een andere favoriet is en daarna weer terug dan heb je kans dat ik weer geen geluid heb.

Ik kijk voor de tussenstanden van andere wedstrijden gewoon op de NOS Teletekst app in mijn telefoon. Hoef ik ook niet van zender te wisselen. TT 818.

Ja dat weet ik @PeterG , maar kijken naar de zender is toch heel wat anders dan kijken naar het teletext bericht

Reputatie 5
Badge +3

Ietwat late reactie, maar ik merk sinds een paar dagen dat als ik overschakel naar ESPN dat het lang duurt voordat de uitzending in beeld komt. Eerst krijg je onderin het programma en de balk dan even een zwart scherm en dan weer het scherm met programma en de balk en dan schakelt hij pas over naar de uitzending. Als ik dan eindelijk ESPN kan kijken heb ik geen geluid en de ene keer helpt het als ik naar een niet ESPN zender zapp en dan weer terug ga dat het geluid het doet maar ik heb ook al gehad dat ik het kastje helemaal uit moest zetten. Zijn er meer mensen die dat hebben?

Reputatie 7
Badge +21

Nee dat heb ik niet @Limburg1975 

Alleen soms geen geluid en dan even programma plus en min en dan is het geluid er weer.
Het beeld is niets mis mee ook niet in het begin.

Reputatie 5
Badge +3

Nee dat heb ik niet @Limburg1975 

Alleen soms geen geluid en dan even programma plus en min en dan is het geluid er weer.
Het beeld is niets mis mee ook niet in het begin.

Het beeld is hier ook geen probleem dat is heel goed