Beantwoord

Geen Nederlandse ondertiteling Amazon Prime

  • 4 November 2020
  • 1 reactie
  • 279 keer bekeken

Als ik een serie kijk en hem ingesteld heb op NL en ik kijk 2 afleveringen dan is die ondertiteling bij alfl 3 weer verdwenen, Als ik het vervolgens bij cc probeer heb ik alleen Deens:thinking: en daar snap ik niet veel van:joy:

Als ik terug ga naar het begin scherm is het vakje ondertiteling weg ,maar als ik hem aanzet op mijn telefoon is het er weer wel 

Ik vind het heel verwarrend en vervelend 

Hoe kan ik dit oplossen?

Groet

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 November 2020, 20:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @JayIvy, welkom! Wat gek! Wil je eens de berichten in dit topic over Amazon Prime doorlezen? Er staan wat tips in, die je kunt volgen. Mocht dat geen soelaas bieden, wil jij dan ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het het Device ID? Deze is te vinden in de Amazon app onder Instellingen - Feedback - DID. Deze mag je ook in je profiel zetten onder ‘persoonlijke opmerking’. We zijn dan ook benieuwd naar deze vraag: De allereerste aflevering (seizoen 1, aflevering 1) heeft nog wel Nederlandse ondertiteling maar alle anderen niet, ook in verdere seizoenen?