Beantwoord

geen opnames meer bekijken enz!!

  • 24 December 2020
  • 5 reacties
  • 742 keer bekeken

Goedemorgen, sinds de laatste update vd software kan ik mijn opnames niet meer belijken. Pluspakket en netflix werken ook niet meer. Krijg deze melding: Afspelen mislukt. Het programma kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk. Probeer het later nog eens of ga naar Menu/Instellingen/Systeem/herstart om uw tv-ontvanger te herstarten. 

Al vaak opnieuw opgestart en nieuwe software opgehaald. 

Geen verandering!

Graag zsm hulp, want we zouden graag een leuke film willen bekijken deze dagen!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 31 December 2020, 12:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @esteenb . Welkom op het forum.

Helaas kom ik nu pas aan jouw topic toe (het is hier érg druk). Speelt het probleem nog steeds? Zo ja, wil je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

we hebben software tig x opnieuw geinstalleerd en nu doet dat het weer goed. Alleen is de reactie van de afstandsbediening naar de tv ontzettend traag geworden. ALs webijv  menu of tv gids, opnames willen zien, duurt het 10 tot 15 seconden voordat er een rectie komt op de tv? Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn?

 

@esteenb : dat heeft waarschijnlijk te maken met het algemene issue wat hier voor loopt: 

 

In het centrale topic is te lezen hoe lang het nog duurt voordat er een update komt. Als het meezit, zit je bij de eerste groep, maar ik kan dat niet garanderen. 

Bedankt voor uw snelle reactie. Is er iig nog iets snel :) . Dan wachten we met veel verwachting die update maar af. Hopelijk snel want dit is erg irritant!

Â