Vraag

Geen opnames meer kunnen bekijken op mijn telefoon via kpn tv app

  • 21 April 2024
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Sinds dit weekend is de opnames map op de kpn tv app op mijn Android telefoon verdwenen. De app heeft de laatste versie. Home, gids en mijn profiel zijn wel zichtbaar. Op onze Android tablet is de opnames map wel zichtbaar en optv via tv+ setup box ook. Ik begrijp niet waarom hij plots is verdwenen. 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Tvkijker2610, ik vermoed dat dit met de TV storing van afgelopen weekend te maken heeft. Daarbij kunnen opnames verdwenen zijn. Daar wordt nog aan gewerkt, om te kijken of die opnames hersteld kunnen worden. Je kunt de status hier volgen:

 

Reputatie 7
Badge +24

Sinds dit weekend is de opnames map op de kpn tv app op mijn Android telefoon verdwenen. 

De map Opgeslagen is weg in het onderste balkje?

 

Beste KPN,

Wat Nick83 laat zien is correct. Het mapje opnames is niet meer zichtbaar wanneer ik KPN TV app open. Ik heb de app verwijderd van mijn telefoon en opnieuw geïnstalleerd maar geen verandering. Ik vind dat sinds kpn+ tv lancering dat er nog erg veel problemen of kinderziektes zijn wat voor de gebruiker als erg onprettig ervaren. Zeker voor de prijs die ik jullie betaal. 

Beste KPN, 

Ik denk dat ik weet waar het probleem ligt. Tijdens het storingsweekend dat opnames waren verdwenen is klaarblijkelijk ook de registratie van mijn opnames pakket incompleet. Als ik inlog op tv.kpn.com en kies mapje Opgeslagen, geeft hij aan dat ik geen opname pakket heb, terwijl ik dat altijd heb gehad. Ik kan deze nu niet uit en weer aan zetten want dan ben ik al mijn huidige opnames kwijt.

Wat kunnen jullie doen zonder dat ik al mijn opnames kwijt raak? 

Reputatie 7
Badge +24

Beste KPN,

Wat Nick83 laat zien is correct. Het mapje opnames is niet meer zichtbaar wanneer ik KPN TV app open. 

Dat klopt. Zo'n mapje is er ook helemaal niet. Dat heeft een andere naam: "Opgeslagen". 

U heeft ook geen mapje "Opgeslagen"?

Reageer