Vraag

Geplande opnamen

  • 24 November 2020
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Sedert de update van de software van de interaktieve tv kan ik niet meer zien hoe ik geplande opnamen van een tv-serie ongedaan kan maken c.a. kan verwijderen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Alphonse, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is en of het verschil heeft gemaakt? Trouwens, hoe is de ontvanger aangesloten? Met deze apparaten:DVS, of draadloos?

Anders kunt u het volgende doen als dit niet werkt:Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Het kan wel even duren eer ze aan uw topic toekomen, i.v.m. drukte. Als u dat te lang vind duren dan kunt u bellen met de klantenservice via 0800-0402 en spreek in ik wil een medewerker spreken, of via de geautomatiseerde chat. Hopelijk heb ik u zo voldoende geinformeerd!

Ik had de software al opnieuw geïnstalleerd, maar waar het om gaat is het volgende:

ik heb van een bepaald programma aangegeven dat het hele seizoen moet worden opgenomen. Na enige afleveringen wil ik het opnemen van de rest van dat seizoen stoppen.

In de situatie van vóór de update kon je geplande opnamen eenvoudig verwijderen.

Nu kan ik nergens zien waar dit mogelijk is.

Aanvulling: De ontvanger is aangesloten met DVS.

Reputatie 7
Badge +17

@Alphonse zou je eens willen kijken of je de instructies op dit topic helpen? Mocht dat niet lukken laat het dan hier even weten. Het is dan wel handig als je zoals in bovenstaand bericht van @fame29 je profiel hebt ingevuld. 

De eerste mogelijkheid (via de gids) werkt bij mij niet, want er staat dan wel "...dat ook de serie-opname zal worden verwijderd” maar een paar dagen later wordt er toch weer opgenomen.

De tweede mogelijkheid zou moeten kunnen werken. Ik heb het vandaag pas gedaan en ben benieuwd.