Beantwoord

Geplande opnames via mobiel niet zichtbaar op tv

  • 8 January 2021
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

bij het plannen van opnames via computer of mobiel was dit terug tezien op de tv bij gids, nu niet meer, iemand een idee waarom niet ??

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 16 January 2021, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad tussen 3 tv ontvangers.
Zet je tv ontvanger eens uit gewoon met de knop achter op.
Zet hem dan weer aan en kijk dan eens in de gids.
Grote kans het opname logo nu wel bij het programma in de gids staat.

Eens in de 2 a 3 maanden moet ik dit ook doen. Geen idee waar dit aan ligt.

maar dit werkt voor mij wel.

dank voor uw reactie.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @kmk, je hoort je geplande opnames inderdaad zowel via de app op je mobiel als op de tv-ontvanger te zien. Ik hoop dat je wat hebt gehad aan de tip van Dimi, door de tv-ontvanger opnieuw op te starten synchroniseert deze opnieuw met de (geplande) opnames, die ‘in de cloud’ opgeslagen zijn. Er wordt voor uiterlijk 20 januari automatisch een update op de tv-ontvangers geïnstalleerd, deze verhelpt traagheid van het menu. Mogelijk helpt deze ook om het vernieuwen sneller te laten gaan. 

Mocht je vragen hebben, laat het dan gerust weten.