Beantwoord

gratis fox sports?

  • 18 December 2020
  • 11 reacties
  • 352 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +8
  • Wijsgeer
  • 476 reacties

Ik heb ineens Fox sports eredivisie. Is dit gratis of een foutje?

icon

Beste antwoord door PeterG 19 December 2020, 02:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @HGD ,

Fox Sport 1 is al ruim een jaar een gratis onderdeel van het basispakket. 
 

De overige zenders van Fox Sports gaan ongetwijfeld niet voor jou open. 

Reputatie 6
Badge +8

Hallo @HGD ,

Fox Sport 1 is al ruim een jaar een gratis onderdeel van het basispakket. 
 

De overige zenders van Fox Sports gaan ongetwijfeld niet voor jou open. 

Wel dus. Fox1, dat zijn de kruimels voor de kinderen met de kleuter'kampioen'divisie en dat halfslachtige schakelprogramma.  Ik bedoel uiteraard Fox 2 t.e.m.6. Nu te ontvangen zonder aanmelding.

Reputatie 7
Badge +24

Als u een ouder abonnement heeft, geen Hussel dus, en een mobiel abonnement bij KPN hebt lopen, dan kan je FOX Sports gratis hebben.

Kan ook zo zijn dat je mee gedaan hebt met de black fryday actie, daarbij was het ook mogelijk om FOX Sports 3 maanden te kiezen.

Reputatie 6
Badge +8

Ik heb een wat nu een tweede rangs KPN internet en tv abonnement en een mobiel abonnementje. Voormalig Telfort dus. Met 5 euro combikorting. Hieraan is niets gewijzigd.

Reputatie 7
Badge +28

@HGD

Dan ben je kennelijk alsnog KPN Compleet (of wellicht TFT Compleet) geworden. Lijkt me een prima deal voor jou. 

 

edit : Nee dus, zie reactie van PeterG hieronder…. 

Fox Sports 1 t/m 6 zijn dit weekend 18 t/m 20 december open voor álle klanten.

Het is één van de decembercadeau's.

https://www.kpn.com/beleef/events-winacties/freeview-weekend-fox-sports.htm

Ik had me ook aangemeld voor gratis kadootje maar ik heb geen gratis weekend fox sport. Als je de mail opent staat er niet bij hoe je dit kan activeren, alleen lees meer.... En dan kom je weer op de aanmeldpagina terecht, waar ik al aangemeld ben. Dus leuk een kadootje waar je niks mee kan of aan hebt. 

@Anneke1961 

Heb je niet de kanalen 221 t/m 226 ?

Als je een eigen zenderlijst gebruikt komen ze daar niet vanzelf in. Je moet dan nog wat handelingen doen. (de algemene lijst aanzetten of die F.S. zenders toevoegen aan je lijst)

Ik heb geen verborgen kanalen, bij mij staat fox sport op kanaal 262 tm 271

Dat zijn de pay per view kanalen. Ik bedoel de lineaire kanalen. Die staan a.h.g.i. dit weekend voor iedereen aan. 221 t/m 226.

Ik heb ze niet, heb een basispakket en niks verborgen dus heb niks aan dit soort kadootjes.... 😞