Beantwoord

Grijs vlak in beeld

  • 12 October 2020
  • 13 reacties
  • 500 keer bekeken

Steeds last hiervan wanneer wordt dit opgelost

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 5 January 2021, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9

dat is niet de schuld van kpn dat ligt in de aan voer .ikzelf ben het met u eens dat komt heel vaak bij sbs en veronica voor 🙁😎

Reputatie 4
Badge +5

Hi @aart11, dat is niet zo fijn tv-kijken! Wil je eens de HDMI-kabel controleren? Zit deze goed vast in de tv-ontvanger en de TV? Wil je anders een een andere HDMI-kabel proberen en ook een andere HDMI-ingang op je TV? Ben benieuwd of het dan effect heeft. Laat je me dit even weten?

Reputatie 4
Badge +5

Hi Aart, ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +9

Heeft er ook last van regelen matig witte blokjes onder in het beeldscherm vooral SBS 6.en vandaag twee keer herstarten HMB2260 over al nieuwe kabels en HDMI kabel. ikzelf vind het niet leuk meer tv kijken zit je programma te kijken herstarten erger vervelend als aangesloten op de Experia box v10.:thinking:

Reputatie 7
Badge +10

Hier ook nog regelmatig. Gisteravond weer op NET5 bij de film Harry Potter. 

Het is absoluut nog niet opgelost en heeft niets met HDMI kabels oid te maken. Wel met de aanvoer vanuit KPN wat niet volledig doorkomt. 

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Anneke-Anna, wat lastig dat je dit ook ervaart! Ik ben in gesprek met het technische team. Zij geven namelijk aan dat het sinds vorige week opgelost moet zijn. Weet je ongeveer op welk tijdstip het gisteren in beeld kwam? Dan geef ik dit door. 

Reputatie 7
Badge +10

Hi @Anneke-Anna, wat lastig dat je dit ook ervaart! Ik ben in gesprek met het technische team. Zij geven namelijk aan dat het sinds vorige week opgelost moet zijn. Weet je ongeveer op welk tijdstip het gisteren in beeld kwam? Dan geef ik dit door. 

Hoi @Job_ , tussen 20.30-21.00 aan het begin van de film.

Ik zat nog te denken dat ik de grijze ruis al een paar dagen niet gezien had…..en floep, daar was het weer.

Te vroeg gejuicht.

Reputatie 4
Badge +5

Dank voor je toelichting, ik heb het gelijk doorgezet. Hopelijk wordt er nu wel een échte oplossing gevonden :smile:

Reputatie 7
Badge +10

Het is weer raak. NET5, film Night at the Museum en Veronica Die Hard. 

De hele avond af en aan grijze ruis. 
 

Plus, bij hier inloggen op het forum kreeg ik onderstaande te zien


 

Badge

Hi @aart11, dat is niet zo fijn tv-kijken! Wil je eens de HDMI-kabel controleren? Zit deze goed vast in de tv-ontvanger en de TV? Wil je anders een een andere HDMI-kabel proberen en ook een andere HDMI-ingang op je TV? Ben benieuwd of het dan effect heeft. Laat je me dit even weten?

even voor de duidelijkheid, en dat ik het begrijp,,,  je stelt voor om de HDMI kabel eens te vervangen??

ik heb dit probleem al maanden, en blijkbaar ben ik niet de enige, zou leuk zijn, als KPN hier achteraan gaat??? het is een aanvoer signaal, een probleem met het modem, of een ontvangst kastje probleem, dit heeft niets met kabels te maken, of deze moeten en masse kapot zijn bij iedereen….

Heb steeds een grijs vlak in beeld, zeer irritant!

Ook de gids is vreselijk traag, nieuw tv kastje gekregen maar maakt niks uit. 

Bij Telfort nooit last gehad, nu alleen ellende steeds. 

Badge

Heb steeds een grijs vlak in beeld, zeer irritant!

Ook de gids is vreselijk traag, nieuw tv kastje gekregen maar maakt niks uit. 

Bij Telfort nooit last gehad, nu alleen ellende steeds. 

idd   sinds de update, laadt de gids langzamer, maar in vergelijking met de storingen tijdens een film of gewoon tv kijken, kan ik daarmee wel leven...

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allen, hier is inmiddels een Verzameltopic voor.
Het ligt inderdaad bij de aanvoer, Talpa geeft aan druk bezig te zijn om dit op te lossen. Helaas lijkt het erg complex te zijn.

Ik sluit dit topic om het centraal te houden, mocht je vragen of opmerkingen hebben kun je in het bovengenoemde verzameltopic terecht!