Vraag

haperend beeld 1 tv slechte of geen hulp kpn

  • 12 December 2020
  • 10 reacties
  • 54 keer bekeken

Sinds een dag of 4 haperend beeld op de tv.

Er worden geen storingen gemeld.

Via de website werken de oplossingen niet.

Bij kpn chat opeens melding chat is verlaten door medewerker. 

Aan de telefoon helaas kan ik u niet verder helpen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed bekabeld?

Alles bekabeld van de lasdoos/lasdop naar de experia box 12.   Van de box naar tv ontvanger.  Hdmi van tv ontvanger naar tv

Badge +19

En valt de experiabox uit of herstart die? Hoe is je bekabelde internet ? Stabiel en de juiste snelheid?

Internet is stabiel en goede snelheid volgens de kpm snelheid test.

 

Badge +19

Heb je al een andere kabel geprobeerd? Welk type ontvanger heb je? Heb je em al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?

Arirs ontvanger die nog niet zit daar ook reset button op dan 

 

Badge +19

Er zit geen resetknop op maar hier kan je lezen hoe met moet.

Dank je wel alvast joep.

Jammer dat ze dat schijnbaar niet weten bij kpn .

 

Badge +19

Ik hoop dat het wat oplevert.  Zoniet roep dan weer.

Ok ga pas morgen proberen nu naar bed .

Morgen vroeg werken.

Nogmaals bedankt