Hallo, De laatste tijd hebben wij last van haperend beeld, het stottert en lijkt als er stukjes film zijn weggeknipt , tevens is het geluid zachter geworden.Soms kijk je een paar uur tv en is er niks aan de hand en anders gebeurt het de hele tijd , en op alle zenders.
Wij hebben twee tv ontvangers waarvan er 1 wordt gebruikt maar hebben wel beide het zelfde probleem.
Wij hebben alles al een keer of wat gereset , de tv ontvanger Arris, met versienummer 7.7.90_1 en de Experia box v10. Wij hebben KPN sinds oktober 2019 en alles is geïnstalleerd door een monteur. Er is niks draadloos en hebben ook geen router tussen de Experia box en de tv ontvanger. Van de huis aansluiting gaat er een kabeltje naar de Experia box en daarvandaan gaat er een kabel naar de tv ontvanger en dan met een hdmi kabel naar de tv. Er zijn ook al andere kabels geprobeerd maar blijft het zelfde. Wij hebben ook alle randapparatuur losgekoppeld, Radio, en computerkabels, maar dat gaf het zelfde probleem. Onze televisie is een Samsung Q led 55 inch van een half jaar oud en gaf in het begin met KPN geen problemen. De problemen doen zich sinds een maand echt hinderlijk voor, Feb/ Maart
Beste antwoord door Henk A
Bekijk origineel