Vraag

haperend beeld ontvanger glas

  • 11 October 2020
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Hi 

Sinds augustus hebben we een glasvezel verbinding van KPN. 

Over het algemeen ben ik zeer tevreden. alleen heb ik op een van TV ontvangers bijna elke dag wel een haperend beeld. Ik moet dan de decoder uit en weer aanzetten en dan is het wel weg maar de volgende dag is het gewoon weer terug. ik heb de netwerkkabel al eens vervangen en de decoder is ook een keer omgeruild. Het probleem blijft zich voordoen.

Dus Help!!!!

Gr DV


1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @dvervaart. En sorry voor de late reactie. Het is de laatste tijd helaas erg druk. Mocht je ook via een andere weg nog geen contact hebben gehad, dan help ik je hier alsnog graag verder.

Wat je aangeeft klinkt niet goed. Zelfs na een wissel van de ontvanger blijft het probleem aanhouden. Wanneer je een andere ontvanger aansluit op de plek van de ontvanger die steeds vastloopt, heeft die goede ontvanger dan dezelfde problemen? Zo kunnen we kijken of het probleem op de locatie zelf zit, of in de ontvanger. Heb je verder de ontvanger rechtstreeks aangesloten op het modem? Of gebruik je misschien een draadloze verbindingsset?

Je geeft verder aan dat het beeld hapert. Loopt soms je ontvanger ook helemaal vast en start de ontvanger dan opnieuw op? Of is het alleen haperend beeld? 

  

Reageer