Beantwoord

Haperend geluid bij YouTube app

  • 3 March 2019
  • 9 reacties
  • 598 keer bekeken

Goededag , ik heb een probleem met de app van youtube via het HBM2260 v2 kastje van Xs4all (KPN)
deze geeft een soort tikjes in het geluid , netflix , tv of gewoon radio geeft dit probleem niet
ik heb een 2e kastje op de slaapkamer en deze al eens gewisseld , maakt geen verschil
ik heb ook de software al opnieuw geinstaleerd en inplaats van via de HDMI geprobeerd via optische
uitgang ook de keuze dolby of stereo , 1080p@25 of hoger (beeld) geprobeerd .
Youtube van mijn telefoon naar de tv geeft deze storing niet
ik denk dat ik alle opties wel geprobeerd heb ?
Iemand nog ideeën ?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 7 March 2019, 18:45

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hallo @Raymond1973, welkom op het KPN Forum! Dat klinkt wel raar inderdaad, dat soort tikjes maakt het kijken niet prettig. Dit merk je op beide ontvangers dus, had de ontvanger van de slaapkamer dit ook als je die op de slaapkamer probeert of alleen als je deze bij in plaats van de andere ontvanger neerzette? Heb je dit ook bij alle YouTube filmpjes of bij een aantal?
Hallo Jasper ,
ik heb het boven even geprobeerd en ook daar heb ik die tikjes in alles van het geluid van Youtube
het is ook bij Netflix zo , ik dacht eerst van niet maar ik kijk Netflix altijd via de app van de tv
en dan heb ik daar geen last van .
Reputatie 7
Hoe benader je beide apps? Is dat via het menu en 'Apps op TV' of gaat dit via zender 200 (Netflix) en 201 (YouTube)? Heb je ook wel eens via Programma gemist of Terugkijken gekeken naar tv programma's? Ik ben benieuwd of je het daar ook bij merkt, of dat het alleen bij deze specifieke apps speelt.
Hallo Jasper ,
ik gebruik normaal de app voor Youtube en Netflix via de tv dit omdat Netflix
voorheen helemaal geen geluid doorgaf met bepaalde films , ik merk nu dat beneden
Netflix via de app of via tv 200 geen problemen geeft maar Youtube wel dus de app of via 201
maakt geen verschil , ook heb ik een opname bekeken maar geeft ook geen storing
en terug kijken geeft ook geen probleem .
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Raymond1973. Ik neem het even over van mijn collega Jasper. Dit is inderdaad een erg vreemde storing. Helemaal omdat het op beide ontvanger gebeurd. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Hallo Vikas , ik heb de boel zo goed mogelijk ingevuld , ik kan alleen het apparaat niet koppelen ? Ik heb een klant nr van Xs4all dus geen 10 cijferig klant nr .
Reputatie 7
Badge +21
Als ik jouw KPN Forum profiel erbij pak zie ik geen gegevens. Heb je na het invullen van je gegevens op "Sla wijzigingen op" geklikt, onderaan de pagina?

Ik had nog niet door dat je iTV bij Xs4all afneemt. Ondanks dat je dit wel hebt vermeldt in het eerste bericht. Ik heb er denk ik overheen gelezen. Omdat je internet en tv bij Xs4all afneemt kan ik jouw diensten niet doormeten en dit probleem verder uitzoeken. Je zou de software van de tv-ontvangers zelf kunnen vernieuwen. Op deze pagina (KPN/Xs4all) kan je bekijken hoe je de tv-ontvanger kan resetten. Wellicht verhelpt dat het probleem. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan zou ik je willen vragen om contact op te nemen met Xs4all. Ik hoop dat zij je verder kunnen helpen.
Ik heb de ontvangers al van nieuwe software voorzien enz. Maar maakte geen verschil , iig bedankt voor je tijd
Reputatie 7
Badge +21
Erg jammer dat een reset van de tv-ontvanger het probleem niet heeft verholpen. Ik had je graag verder geholpen. Ik ga er vanuit dat Xs4all dit probleem zal verhelpen. Graag gedaan en een fijne avond toegewenst!

Reageer