Beantwoord

Haperend tv beeld met TP link lichtnetadapters

  • 25 June 2020
  • 8 reacties
  • 244 keer bekeken

Zowel op onze oude tv als de nieuwe stoort het beeld continu.

Ligt dus niet aan tv. Tv zit op ontvanger en die zit met een lan kabel aan een powerplug in stopcontact.

Wat kan reden zijn ? Er zitten geen andere apparaten op dit stopcontact.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Joep1965 25 June 2020, 23:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hmm, heb je een mogelijkheid om het met een directe kabel v.a. het modem te testen?

9 v.d. 10 X zit het in de verbinding met een stopcontactadapter.

Is het nog deze oude DVS 200?

 

Wij hebben TP Link plugs

Badge +19

Nou dan weet je eigenlijk al. Je electriciteitsnetwerk is waarschijnlijk niet geschikt voor die plugs.  Probeer te testen met een kabel aangesloten op de experiabox.

Eerder wel met losse kabel gedaan en toen geen haperingen. Toen weer powerplug gedaan, in ander stopcontact. Ging poos goed, maar nu weer terug. Kabel los door kamer en  gang naar meterkast is lelijk. Daarom die plugs gedaan.

Badge +19

Precies wat ik dacht. Zelfs nieuwe plugs zal niet helpen. Een kabel is de enige oplossing. Lastig en veel werk om die netjes weg te werken.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Pethernet77, welkom op het forum!
Zoals ik het hier teruglees lijkt een internetkabel voor jouw situatie in ieder geval de stabielste manier om dit probleem op te lossen.
Met je TP link adapters kan ik je helaas ook niet echt helpen maar als je daar problemen mee hebt kan ik onze eigen draadloze verbindingssets ook niet echt aanraden.

Reputatie 7
Badge +20

Heb je nog een oplossing kunnen vinden @Pethernet77?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!