Vraag

Haperende TV's na overstap Expedia Box 12

  • 4 May 2021
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Beste KPN,

 

sinds ik een paar maanden geleden ben overgestapt van een Expedia box 10 naar een Expedia box 12 heb ik regelmatig (aantal keer per dag) dat mijn TV hapert.

Ik heb dit probleem bij mijn beide TV's en beide zijn bekabeld verbonden met de Expedia Box.

Ik heb Glasvezel Internet, dus mi zou de verbindingssnelheid niet het prtobleem moeten zijn.

 

Is hier een oplossing voor?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RogierBend, welkom hier. 

Haperend beeld is knap irritant. Na vervanging van modem ontstaan dus. Verder niets veranderd. Zijn de ontvangers al eens gereset? Maakt dat nog verschil? 

Verder geen problemen met internet toch? En hoe is het modem op de hoofdaansluiting in de woning aangesloten? Met de ronde kabel van maximaal 2 meter zonder splitter?

 

Hoi Bart_Z,

Ja,  ik heb de ontvangers gereset, echter dit lost het probleem maar heel tijdelijk op.

De modem zit in de meterkast, direct naast het glasvezel aansluitpunt met een kabel die zeker minder dan 2 meter is.

Misschien helpt het maar soms krijg ik de foutcode :stb-nmc-400 (maar niet altijd)

Reputatie 7
Badge +20

Heb je het glasvezelkastje ook al eens stroomloos gehad voor minimaal 2 minuten? Zo wordt de glasvezelverbinding opnieuw opgestart. Helpt dat?