Beantwoord

herstart ontvanger.

  • 5 October 2020
  • 40 reacties
  • 414 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@jaikke49 Dat is erg vreemd, de ontvanger blijft dus op willekeurige momenten herstarten? Ook na de update?

Reputatie 2
Badge

Rutger ,

1e.forum gegevens heb ik maanden geleden al ingevoerd , heb nu gecontroleerd maar alles staat er nog in dus ik weet niet wat jij nog meer aan gegevens in forum wil hebben.

2e. Weken geleden contact gehad ivm herstarten iedere avond , ik kreeg gemeld dat software was teruggezet en dat heeft geholpen en ook laten weten dat herstart over was.

nu weekend kwam herstart weer terug in de avond en zelfs in de middag kreeg ik een reset.

daarna weet ik nog ff niet omdat ik een paar avonden de tv niet hebben aangehad .

Vandaag gaat tv wel aan ..dus maar weer Ff afwachten.!

 

gegroet Kees

Reputatie 2
Badge

Goedenavond, tis nu 22.13 uur en de ontvanger staat te herstarten...dus kan duidelijk zijn….het is nog steeds NIET OPGELOST.,

en nu.??? 
​​ik wacht weer op reactie.! 

Reputatie 7
Badge +15

@jaikke49 Hallo Kees, wat vervelend dat je tv ontvanger nog steeds opnieuw opstart. 

Ook wel bijzonder, veel klanten melden dat het opgelost is. Ik heb nog iets in het systeem geprobeerd, dit zou er voor kunnen zorgen dat je de tv ontvanger opnieuw moet aanmelden. 

Er stond nog een oudere ontvanger in het systeem geregistreerd. Ik ben benieuwd of de situatie hier beter van wordt! 

Reputatie 2
Badge

Hallo.,

ben geschrokken dat mijn oude ontvanger nog geregistreerd stond , in juli is deze al uitgeschakeld door KPN monteur en daags daarna retour gestuurd , dus mogelijk heb ik ook al die maanden nog steeds betaald voor deze 2e ontvanger op de facturen staat veel info doch erg onduidelijk of ik nu wel of niet voor 2e ontvanger huur betaald.??

maar het herstarten is tot nu toe NIET meer gebeurd daags na mijn meldingen herstart.

bedankt. Kees 

Reputatie 7
Badge +15

@jaikke49  Fijn om te horen dat de herstart niet meer voorgekomen is! 

Je hebt niet betaald voor een extra ontvanger, de Motorola ontvanger stond alleen technisch nog geregistreerd, deze technische registratie heb ik dus verwijdert. 

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen ,

er gaat zich een 2e maar ander probleem zich voor doen  , sinds enkele dagen vraagt RTL4 om een pincode zomaar ,ineens wan5 nooit iets ingesteld na wat heen en weer geschakeld te hebben deed RTL4 het ineens en die avond geen probleem gehad , andere avond ook geen probleem tot donderdag avond , bij aanzetten geen probleem gewoon RTL4 tot wat later op de avond gewoon bij een programma waar wij naar zaten kijken werd beeld uitgeschakeld en vroeg spontaan om een pincode.? Heel de avond bleef dit zo , vrijdag geen tv aangehad en nu zaterdag ochtend (2e kerstdag) even geprobeerd maar RTL4 doet het weer.

wat is oorzaak….voor mij onbelangrijk...maar wat gaan we eraan doen.?? Nu ff geen spoed geniet eerst van de vrije dagen.!

fijne kerstdagen , kees

Reputatie 7
Badge +15

@jaikke49 Voor mij geen vrije dagen helaas! Maar wel een kans om ook jou hele fijne kerstdagen te wensen Kees! 

De situatie die je omschrijft klinkt als het kinderslot. Heb je een mogelijkheid om te controleren of dit aan staat? 

Reputatie 2
Badge

goed zo....de maatschappij moet draaien.

maar totaal niets met kinderslot . we zitten gewoon te kijken en plots gebeurd het , soms blijft het heel de avond...maar ook soms komt het na xx tijd van zelf goed.!  van week bleef Rtl4 vergrendeld..smorgens getest en spontaan werkte het.👍🏿. als het iets MET kinderslot zou zijn dan blijft het toch vergrendeld?

bedankt...toch fijne 2e kerst..🍷🍷

Reputatie 7
Badge +15

@jaikke49 Nou, kinderslot is alleen actief bij programma's die niet geschikt voor (jonge) kinderen. Vaak zijn dit programma's die in de avond worden uitgezonden, vandaar mijn vermoeden dat het hier mee te maken heeft. 

Reputatie 2
Badge

Zou niet weten wat er dan gebeurd zou zijn.? Nooit iets met codes gedaan , en het gebeurde gewoon midden in een programma zaten ergens te kijken en plop ineens een vraag code van kinderslot…..beetje aan en uit en geschakeld tussen andere zenders en hoppa konden toen weer verder kijken...hoop dat hij het nog ff goed blijft tot juli.

groet en bedankt weer.👍

Reputatie 2
Badge

Allereerst de beste wensen .

.helaas krijg ik nu zachtjes aan het lazarus van kpn .iedere avond weer resetten , cq herstarten en soms precies op belangrijke momenten. RTL 4 ontwijken nu maar omdat daar gewoon tijdens een uitzending een kinderslot code wordt gevraagt.

Definitieve oplossing verwacht ik niet meer…..zo jammer .

mvgr. Nu ontevreden klant.

Reputatie 2
Badge

Goedenavond , het gaat steeds slechter , tv staat nu half uur aan en al 2x een restart gehad.! 
HULP zou welkom zijn.👹

Reputatie 7
Badge +15

@jaikke49 We hebben alles wel geprobeerd voor wat betreft aansluiten en herstarten. 

Het herstarten van de ontvanger zou opgelost moeten zijn. Daarom wil ik de ontvanger omruilen. Ik stuur je een privé bericht met meer informatie. 

Reputatie 2
Badge

Bedankt , alle bericht gevingen ontvangen , nu opzoek naar doos en zal hem morgen of woensdag omruilen als het weer het toelaat vanuit Zwijndrecht , ik laat u het vervolg nog weten hopende dat de oorzaak is weggenomen.

nogmaals bedankt.👍