Beantwoord

Hoe kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen?

  • 21 April 2024
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Beste Kpn,

Onze huidige afstandsbediening doet het niet meer.

Wij hebben geprobeerd om via de bekende link een nieuwe afstandsbediening aan te vragen maar we krijgen steeds dezelfde foutmelding.

 

Is er een storing? 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 24 April 2024, 09:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je belt met KPN en inspreekt “afstandsbediening kapot” krijg je als het goed is geen medewerker te spreken maar direct een melding van het automatische systeem met de vraag of je een nieuwe afstandsbediening wilt. Als je ja zegt wordt er 1 opgestuurd en krijg je binnen enkele minuten een mailtje met een bevestiging.

Als je belt met KPN en inspreekt “afstandsbediening kapot” krijg je als het goed is geen medewerker te spreken maar direct een melding van het automatische systeem met de vraag of je een nieuwe afstandsbediening wilt. Als je ja zegt wordt er 1 opgestuurd en krijg je binnen enkele minuten een mailtje met een bevestiging.

 

Geprobeerd maar kom op dezelfde link uit met zelfde resultaat. Producten staan gewoon gekoppeld.

Ik krijg de melding: Er gaat iets mis, probeer het later nog eens.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @MevrBeers! Is het aanvragen van de afstandsbediening nog gelukt? Ik heb het even getest en het zou moeten werken met behulp van de pagina: afstandsbediening aanvragen.

Als dat niet lukt kan je ook altijd even bellen met 0800-0402. Dan helpen mijn collega's je daar verder mee opweg!

Is gelukt! Bedankt voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +13

Fijn dat het gelukt is! Als ik nog iets kan doen laat het dan weten en post dan gerust nog even een topic.

Reageer