Beantwoord

Hoe kan ik eenvoudig herhalende programma's terugkijken?

  • 17 April 2024
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ben sinds een tijdje overgestapt van ZIGGO naar KPN.

Een functie die ik heel erg mis bij KPN en die ZIGGO wel had is het (makkelijk) terugkijken van bepaalde programmas die bestaan uit een serie. Als voorbeeld ‘The Curse of Oaks Island’ of ‘Ancient Aliens’ 

Dat zijn programma's die wekelijks of dagelijks worden uitgezonden. Bij Ziggo kon je zo'n prgramma aanklikken en vervolgens kreeg je alle episodes / afleveringen te zien die je dan eenvoudig kunt kiezen. Super handig, maar zoals gezegd zie ik die optie niet bij KPN. Je kunt natuurlijk wel terug zoeken via de TV gids op dag, maar dat is niet handig als je specifiek op zoek bent naar alleen maar afleveringen van een bepaald programma.

 

Of kijk ik niet goed….. Dat kan natuurlijk ook, maar dan hoor ik dat graag!

 

icon

Beste antwoord door Ratonesque 17 April 2024, 13:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als je de zoekfunctie gebruikt, het loepje op de afstandsbediening of het loepje in het scherm bij gebruik van de app, kun je de programmatitel intoetsen en dan zie je alle beschikbare afleveringen bij elkaar gegroepeerd, @Edwin Stallinga.

Reputatie 1

Als je de zoekfunctie gebruikt, het loepje op de afstandsbediening of het loepje in het scherm bij gebruik van de app, kun je de programmatitel intoetsen en dan zie je alle beschikbare afleveringen bij elkaar gegroepeerd, @Edwin Stallinga.

Top! bedankt!

Reputatie 1

Als je de zoekfunctie gebruikt, het loepje op de afstandsbediening of het loepje in het scherm bij gebruik van de app, kun je de programmatitel intoetsen en dan zie je alle beschikbare afleveringen bij elkaar gegroepeerd, @Edwin Stallinga.

Top! bedankt!

Zou nog makkelijker zijn als je direct vanuit het programma de afleveringen kunt zien. Bijvoorbeeld met pijltje naar beneden waar je ook info, of het volgende programma kunt  zien. Dan hoef je het niet in te toetsen.  Is ruimte voor verbetering bij KPN!

Reputatie 7
Badge +10

Je kan ze ook gewoon inplannen om als serie op te nemen, dan kan je ze ook makkelijk terug vinden en kijken

Reputatie 1

Je kan ze ook gewoon inplannen om als serie op te nemen, dan kan je ze ook makkelijk terug vinden en kijken

Ja klopt, maar soms kijk je iets en denk je, he….. ik wil daar de andere afleveringen ook van bekijken. Dan zou het handig zijn om gelijk toegang te hebben tot die andere afleveringen. Kan, zoals Ratonesque schreef, of via de tv gids, maar daar moet wel veel handelingen voor doen / tikken / opzoeken zeg maar. Bij Ziggo had je dat gelijk onder een knop met één of twee keer klikken. Je klikte dan op een programma en kon met één of twee kilkken op de afstandsbediening zien welke afleveringen er nog meer waren.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Edwin Stallinga, jouw wens hierover is al bekend bij ons, en is opgenomen in ons overzicht met feature requests (nummer 52). 😊

Reageer