Beantwoord

Hoe kan ik mijn oude tv-ontvangers afmelden zodat ik de nieuwe kan aanmelden?

  • 23 October 2023
  • 8 reacties
  • 168 keer bekeken

Hallo,

 

Hoe kan ik het makkelijkste de door mij gebruikte TV ontvangers laten afmelden?

Zou graag alle ontvangers willen laten afmelden en de ontvangers welke ingebruik zijn weer opnieuw aanmelden.

Mag ik de oude niet meer ingebruik zijnde ontvangers zelf afvoeren naar een mileustraat of moeten deze terug naar KPN?

 

Waarom zit de functie afmelden ontvangers niet in Mijn KPN?

icon

Beste antwoord door joop2011 23 October 2023, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dat kan niet.

Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

Als je de nieuwste Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) wilt hebben, dan moet je 0800-0402 (gratis) bellen en je abonnement omzetten naar KPN tv+.

 

De “oude” KPN tv ontvangers heb je in bruikleen en die moeten retour naar KPN.

Daar krijg je, als je nieuwe of andere krijgt, een mail van om retour te sturen.

Hallo,

Kunnen alle tv ontvangers afgemeld worden, behalve de DIW7022 ontvangers. 
Zodra ik de retourticket ontvangen heb stuur ik de oude terug naar de KPN. 

Reputatie 7
Badge +20

In MIJNKPN kan dat, maar dan heb je geen tv meer als je alles afmeld.

Je krijgt dan wel een retour bon.

 

Bel gratis 0800-0402 om het te regelen als je de nieuwste wilt hebben.

Dit is gratis.

 

P.S.

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 

Ze worden ná retournering bij je abonnement verwijderd. (inderdaad, niet naar milieustraat. Zeker de Arris, Arcadyan ontvangers worden weer ingezet als omruil bij klanten met oude abonnementen.)

Doe een briefje in de doos erbij met je NAW gegevens en klantnummer. Dan weten ze van welk abonnement het eruit moet.

Je hebt wel al de retourbox met het Antwoordnummer ontvangen? Zo niet dan gebeurt dat nog.

Reputatie 7
Badge +20

@Martin1960 

 

Dus bel gratis 0800-0402

Zij regelen dan alles, ook het afmelden van de “oude” ontvangers (als die retour zijn ontvangen).

 

Als je het via MIJNKPN afmeld, dan heb je (zoals ik al schreef) geen tv abonnement meer.

van de 2 tv ontvangers wil ik 1 afmelden omdat die niet meer gebruikt wordt.  Toevoegen kan van alles maar afmelden lukt niet. ik word steeds weer teruggezet naar toevoegen van producten.

van de 2 tv ontvangers wil ik 1 afmelden omdat die niet meer gebruikt wordt.  Toevoegen kan van alles maar afmelden lukt niet. ik word steeds weer teruggezet naar toevoegen van producten.

Even bellen met 0800 0402 @janske46 , denk er wel om dat je met 2 ontvangers het opnemen-pakket gratis hebt en als je 1 ontvanger opzegt je geen opnemenpakket meer hebt en dus ook geen toegang meer tot opgeslagen programma's.

Als je toch het opnemen pakket wilt houden, de 2e ontvanger gewoon aanhouden en desnoods opbergen als je deze (tijdelijk) niet gebruikt, of je stuurt de ontvanger retour en gaat alsnog weer €5 per maand betalen voor het opnemen-pakket, aan jou de keus.

 

Reputatie 7
Badge +24

van de 2 tv ontvangers wil ik 1 afmelden omdat die niet meer gebruikt wordt.  Toevoegen kan van alles maar afmelden lukt niet. ik word steeds weer teruggezet naar toevoegen van producten.

Welk abonnement heeft u? Bij sommige oudere abonnementen zitten 2 ontvangers vast in het abonnement. 1 minder kan dan niet.

Bedenk u ook dat gratis opnemen wegvalt als u 1 ontvanger van de 2 afmeld. Gebruikt u opnemen?