Beantwoord

Hoe kom ik aan deze TV+ app?

  • 27 March 2024
  • 10 reacties
  • 127 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik lees constant over updates van de “TV+ app” voor de android telefoon maar ik maak gebruik van de “Interactieve TV” app van KPN. Ik zie in de Google store ook geen app die “TV+” heet dus hoe kom ik aan deze TV+ app?? Thuis heb ik wel TV+.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 28 March 2024, 17:59

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

KPN rolt deze nieuwe app in kleine batches uit. U zult gewoon moeten wachten totdat u aan de beurt bent.

Inderdaad, ik zit er ook nog op te wachten.

We komen vanzelf een keer aan de beurt @HansjePansje 

Reputatie 3
Badge

@Nick83 dank voor je reactie.

Kun je uitleggen hoe dat werkt dan. Een app komt toch op een gegeven moment beschikbaar in de playstores. Wat heeft de gebruiker daar mee te maken? Ik zie nu in de Google Play store maar één tv app van KPN en die heet “KPN TV”. Ik neem aan dat we allemaal naar dezelfde Google Playstore kijken.
Is deze “KPN TV” app dan dezelfde als de “TV+ app”?

Ik heb op mijn andriod telefoon nu de “KPN TV” app geïnstalleerd en als ik die open zie ik weer de term “Interactieve TV”. Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het redelijk verwarrend.

Reputatie 7

Kun je uitleggen hoe dat werkt dan. Een app komt toch op een gegeven moment beschikbaar in de playstores. Wat heeft de gebruiker daar mee te maken?

Dat ligt iets anders, ook in de Play Store kan je een app gefaseerd uitrollen waarbij telkens voor een groep Android gebruikers de nieuwe app beschikbaar komt. Dat is precies wat KPN doet.

De uitrol gaat wel heel traag. Ik vind te traag. 

Ook ik heb op mijn telefoon en in de app store alleen toegang tot de oude app.

Reputatie 3
Badge

@wjb Dank voor je toelichting. Dat gefaseerd uitrollen begrijp ik maar ik dacht dat dat meer gebaseerd was op de technische aspecten kan zoals android versie en/of telefoonupdates. Als er per (gebruikers)groep beschikbaar wordt gesteld hoe wordt die volgorde van gebruikersgroepen dan bepaald??

Maar goed, laten we het niet groter maken dan het is. Net wat @N.N. ook al aangeeft...het komt vanzelf wel goed 😉

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @HansjePansje, snap dat je graag gebruik wil gaan maken van de nieuwe TV app. Het is zoals mede communityleden al aangeven nog (even) geduld hebben. We rollen de nieuwe app gestaag uit onder onze tv klanten. 

Reputatie 3
Badge

@Jeroen van KPN dank voor je reactie! Ik was/ben wat in de war met de verschillende benamingen van de app en de volgorde van uitrollen. Ik wacht het geduldig af 😉

Je herkent het snel als je de nieuwe app hebt. De oude knop is dan vervangen door deze.

 

Reputatie 3
Badge

Je herkent het snel als je de nieuwe app hebt. De oude knop is dan vervangen door deze.

 

Dat is een goeie tip @PeterG Dank!

Reageer