Beantwoord

Hoe werkt TV kijken als ik overstap van Ziggo naar KPN?

  • 18 April 2024
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Hallo ik heb een vraagje stel dat wij over zouden stappen van Ziggo naar kpn of welke provider dan ook zou het dan gewoon mogelijk zijn om terug te kunnen kijken via kpn en krijg je dan gewoon een mediabox of hoe dat in ze werk staat ik dacht ga deze vragen gewoon ff stellen ik hoor het graag

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 April 2024, 18:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Kermisgast 

Nee, als je overstapt naar een andere provider dan krijg je ook andere apparatuur van die andere provider. En dan werkt ook die oude apparatuur ook niet meer.

Reputatie 7
Badge +21

Je vraag is erg onduidelijk @Kermisgast 
Bedoel je of je bij de KPN ook de mogelijkheid hebt om terug te kijken?
Dan is het antwoord je, je kunt een week terugkijken.  
Wil je langer terugkijken dan moet je het programma opnemen.
Dit is bij de meeste providers zo.

Reputatie 1
Badge

@Kermisgast Ook handig om dit eerst even te lezen; Glasvezel, kabel of (A)DSL: wat is het verschil? | KPN
Ik ben vorige maand overgegaan van Ziggo naar KPN. Wat mij lang “tegengehouden” heeft was de beeldkwaliteit. Dat is mi. inmiddels achterhaald. Perfect beeld. Zoals hierboven geschreven, iedere provider heeft zijn eigen apparatuur en zal je je Ziggo apparatuur (indien redelijk nieuwe) moeten terugsturen. Mocht je nog belangrijke opnames hebben, kijk deze dan terug. De opnames ben je kwijt bij een andere provider.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Kermisgast, welkom hier. 

Fijn om te zien dat je op gang bent geholpen door de andere leden. Kort samengevat: wanneer je overstapt naar KPN krijg een ontvanger van KPN TV+. Klik op de link om alle informatie te lezen. De apparatuur van je huidige/oude provider zul je terug moeten sturen. Opgenomen programma's bij die provider kun je niet via onze ontvanger terug kunnen kijken. Om programma's bij ons te kunnen opnemen heb je het opnemen pakket nodig. 

Reageer