Vraag

ifi iPower v12 aansluiten op een Arris decoder

  • 23 October 2019
  • 27 reacties
  • 692 keer bekeken

Badge

Dag Allemaal! Webcare kon mij niet helpen en verwees mij door naar jullie 🤘

Wie oh wie kan mij vertellen welk type aansluiting de Arris 2952 gebruikt. Mijn ifi iPower 12Volt heeft geen passende plug bijgeleverd zitten en zij zeggen dat hun meegeleverde pluggen op 90% van alle apparaten zou moeten passen. Ik zoek dus een adapterpin om mijn iPower voeding aan te sluiten. 

THX voor jullie hulp.

De ifi iPower is een stabiele stille voeding. Aangezien de decoder de enige bron, in mijn medium high end set ,is welke geen fatsoenlijk voeding heeft voer ik graag deze upgrade door 

Lucyfer


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Ik lees even mee over een eventuele oplossing om een ifi ipower x voeding op de arris vip5202 12volt kpn settopbox aan te sluiten…het klopt dat de bijgeleverde pluggen van de ifi ipower x niet passen op de arris settopbox....

 

ik heb ondertussen op Aliexpress een plug gevonden voor de Arris die ik zelf aan een verloopkabeltje van de iFi heb gemonteerd. Werkt helemaal prima, andere oplossing is er niet tenzij je de plug van de Arrisvoeding af wilt knippen en wilt solderen aan de IFI-voedingskabel ;-)