Beantwoord

Ik heb 9 van de 10 keer geen geluid en de wifi valt ook steeds weg

  • 2 April 2024
  • 8 reacties
  • 56 keer bekeken

Heb nu 3 weken kpn in huis nadat ik ben overgestapt van Ziggo. Maar tot nu aan toe alleen maar problemen.

Wiffi valt steeds weg

9 van de 10 keer geen geluid

En als ik al geluid heb, hapert hij steeds.

Heb alle topics inmiddels al doorlopen en de box al 3x teruggezet naar fabrieks instellingen.

Heb de versterker er al tussen uit gehaald, Wat natuurlijk niet de bedoeling kan zijn.

Hopelijk komt hier een oplossing voor want dit is geen doen.

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door joop2011 9 April 2024, 16:44

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi @Stefan. . Welkom op het forum.

Kan ik uit de bericht opmaken dat je TV+ draadloos is?  Hoe is je tuner aangesloten?  Werkt het wel goed met een kabel?

Had eerst alles draadloos, want heb 1 gyg down en opload snelheid. Zou toch voldoende moeten zijn.

Uiteindelijk alles bekabeld maar nog steeds problemen. 

Via instellingen van geluid ook alle alle opties geprobeerd. Gezien de vele opmerkingen hierover op verschillende forums, denk ik dat het een sofware probleem is.

Heb inmiddels mijn buik er van vol en overweeg weer terug te gaan naar ziggo. Dan maar wat meer betalen per maand.

Sowieso lijkt mij dat ik een tegemoetkoming mag verwachten van de abonnementskosten.

Een tegemoetkoming heb ik helaas niet voor je, @Stefan. . Ik zit hier toch voornamelijk om samen met jou het probleem proberen op te lossen.

Kabel is in ieder geval mooi! Daarmee sluiten we een heleboel potentiele ellende uit. 

Nu even over het geluid. Maak je gebruik van een aparte apparaat/speakers voor je geluid? Of gaat dat gewoon via de tv? 

Heb inmiddels contact gehad met de technische dienst van kpn.

Ik krijg een nieuwe modem omdat deze niet uit te lezen was.

Hopelijk zijn hiermee de problemen verholpen.

Anders meld ik mij wel weer.

Heb je die nieuwe modem al?  En zo ja, is het nu beter?

Nee, heb geen nieuwe modem.

Ik heb in de instellingen,onder het kopje beeld. De instelling op uni gezet en de beeldresolutie lager. Dit lijkt te helpen. Maar heb ook nog niet veel tv kunnen kijken. Ik kom er op terug

Reputatie 7
Badge +20

@Stefan. 

Welke Experiabox of Bos12 heb je? 

 

Zie ook dit schema van KPN.

Groene lijn is UTP kabel (altijd het beste en verbruikt geen extra engergie)

 

Ik heb in de instellingen,onder het kopje beeld. De instelling op uni gezet en de beeldresolutie lager. Dit lijkt te helpen. Maar heb ook nog niet veel tv kunnen kijken. Ik kom er op terug

 

Nu, naar een paar weken kan ik zeggen dat bovenstaande geholpen heeft. Het geluid valt nu niet meer weg.

Ik heb de resolutie behoorlijk naar beneden moeten zetten om de lag in het beeld te verhelpen. 

Hopelijk kan ik straks weer tv kijken in 4k

Reageer