Beantwoord

Ik heb het opnemenpakket maar kan niet opnemen

  • 19 June 2022
  • 31 reacties
  • 391 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Hallo @Joe04 

Ik heb via @Shyrin_ jouw gegevens gekregen en jouw account op onze back-ends bekeken. Ik zie dat daar e.e.a. niet goed staat. Ik ga het zo voor je herstellen. Dat moet alleen handmatig, dus is even wat werk. Maar als het klaar is (ik geef een seintje) zou je de iTV ontvangers even kort moeten uitzetten (15 seconden) en daarna kunnen kijken of het wel allemaal weer werkt.

Ha @Jeroen-bart Engelen,

Het zou fijn zijn als je dat ook gelijk voor mijn account zou willen doen!

Het lukt bij de klantenservice niet en ik zou heel graag eindelijk willen kunnen opnemen…

Alvast dank voor de moeite!

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @Mlgb 

Bij jou speelde inderdaad hetzelfde issue en ik heb dit voor je hersteld. Dus je opnames zouden nu weer moeten werken. Het kan zijn dat je jouw iTV ontvanger even een paar seconden in stand-by moet zetten, er er weer uithalen.

Ontzettend bedankt! Het is opgelost🥳

Hier hetzelfde probleem, in instellingen geeft aan dat ik opname abonnement heb, maar als ik wil opnemen zegt het app dat ik niet geabonneerd ben.

Klantenservice komt er ook niet uit.

@Jeroen-bart Engelen 

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @Marek 72 

Met behulp van @Thomas heb ik jouw account gegevens kunnen opzoeken en jij had inderdaad ook hetzelfde probleem als de anderen voor jou. Dit is rechtgetrokken en zou nu weer moeten werken.

Bij deze wil ik jullie bedanken voor deze snelle oplossing!

Super snel opgelost