Beantwoord

Ik kan niet opnemen

  • 10 August 2020
  • 8 reacties
  • 464 keer bekeken

Ik ben vanaf medio juni bezig met het kunnen ontvangen van TV en het kunnen opnemen  van programma’s na veel gedoe kan ik nu TV kijken maar nog steeds niet opnemen

Bekijk mijn dossier en zie hoeveel medewerkers ik heb gesproken en steeds weer het bos ben  ingestuurd I Heb ongeveer 46 uur  met tig medewerkers gesproken na in de wacht gezet te zijn en dan 15 tot 20 minuten gewacht te hebben krijg ik in meerde gevallen de ingesprek toon, verbinding dus verbroken. onbeleefd vind ik dat. Tot wie moet ik mij nu nog wenden.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 August 2020, 10:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @Adiaux33 , misschien een overbodige vraag, maar staat de optie ‘opnemen’ wèl aangevinkt en heb je de optie opnemen ook al op je facturen zien staan?

 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Adiaux33 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de diensten van KPN, zou je mij kunnen vertellen wat voor abonnement je hebt? En krijg je foutcodes op je TV scherm te zien? Zit het opnemenpakket wel in jou abonnement? :thinking:

Ik heb een abonnement voor alles ook opnemen nr ** geen foutcodes op scherm 

U kunt mijn abonnement toch inzien en ook zien hoeveel uren ik met veel kpn mensen heb gebeld, ik zou nu toch na 2 maanden de zaak wel eens tot een oplossing willen zien komen

en een vergoeding voor de door gestane ellende te ontvangen

 

Admin: abonnementsnummer opgeslagen in je profiel

 

 

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb een abonnement voor alles ook opnemen nr *** geen foutcodes op scherm 

U kunt mijn abonnement toch inzien en ook zien hoeveel uren ik met veel kpn mensen heb gebeld, ik zou nu toch na 2 maanden de zaak wel eens tot een oplossing willen zien komen

en een vergoeding voor de door gestane ellende te ontvangen

Helaas kan ik de gegevens niet inzien, daar is een andere afdeling voor die dat doet. Ik heb het aangekaart bij een KPN moderator. Hopelijk reageren ze snel.

Hallo @Adiaux33 , @Dennis Schreve  en ik zijn geen kpn medewerkers maar gewoon medeformleden net als jij, die anderen proberen te helpen om tot een op.ossing te komen.

 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Adiaux33,

Ik heb een KPN moderator gesproken, en die gaf mij de mededeling of je je Forumprofiel wilt aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dingen voor jou nakijken. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Adiaux33. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zoek graag voor jou uit hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Ik zie dat je jouw postcode en huisnummer al hebt achtergelaten in je KPN Forum profiel. Het Opnemen pakket staat inderdaad aan. Welke type tv-ontvanger heb je in huis en wil het serienummer daarvan achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Het serienummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je ook een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan, dan zoek ik het verder voor je uit. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Adiaux33. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zoek graag voor jou uit hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Ik zie dat je jouw postcode en huisnummer al hebt achtergelaten in je KPN Forum profiel. Het Opnemen pakket staat inderdaad aan. Welke type tv-ontvanger heb je in huis en wil het serienummer daarvan achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Het serienummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je ook een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan, dan zoek ik het verder voor je uit. Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg het probleem hebt kunnen verhelpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. :blush: