Beantwoord

Ik wil gewoon een nieuwe ontvanger of adapter ivm kortsluiting, omslachtige onzin allemaal

  • 24 August 2020
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Mijn tv-ontvanger-adapter deed pats, en ikke wil graag een nieuwe….

Hoe maak ik het mijn klant zo moeilijk mogelijk om simpel iets te bestellen, of een echt persoon te spreken….

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 27 August 2020, 22:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Bosdokter,

Het snelste is om te bellen met 0800-0402 spreek hier in dat je een storing in je tv ontvanger hebt en blijft aan de lijn zodra het stil wordt, dan wordt je doorverbonden met een medewerker. Je kan ook chatten via kpn.com/service en dan te kiezen voor TV en '’Ik heb een andere vraag'’, scrol een kleine stukje naar beneden om te chat te starten. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Bosdokter en welkom op het forum! Pats is niet het geluid wat je in een stroomadapter wilt horen. 😬 Is het inmiddels wel gelukt om een vervangende aan te vragen? Zo niet, vul dan je forumprofiel aan met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant. Wil je in de persoonlijke opmerkingen ook noteren wat het serienummer is van de ontvanger waar het om gaat? Het serienummer vind je op een sticker aan de onderkant van de ontvanger. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik aan de slag!

Reageer