Beantwoord

Interactieve TV APP

  • 28 November 2020
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Reputatie 2

In de Interactieve TV app kan ik niet zien hoeveel uur ik opneem of dat ik nog beschikbaar is om een opname in te plannen.

 

KPN hanteert nu de 200 uur maar kan het niet in de app terug vinden wat er gebruikt is en nog over is van de capaciteit.

 

Aangezien ik wat vaker de app gebruik dan de Interactieve TV setupbox zie ik het overzicht niet het zou wel handig zijn.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 December 2020, 12:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @IT Expert 

Ik heb de app zelf niet maar heb even door een simulatie gebladerd en ik zie die optie ook nergens.

Ik heb de developers gevraagd of dit op de to-do lijst staat. Ik laat het weten. 

Reputatie 2

Bedankt voor je bericht