Beantwoord

Interactieve tv geeft ten onrechte melding dat Opname pakket niet actief is

  • 14 April 2024
  • 7 reacties
  • 104 keer bekeken

Sinds vandaag zie geen opnames meer in KPN App en iTV.

Ik wilde iets opnemen via de App op mij iPhone, maar alle opties mbt opnemen waren verdwenen. Via iTV kon het nog wel.

App geüpdatet naar nieuwe versie. Hiermee kan ik wel weer nieuwe opnames instellen, maar alle oude en geplande zijn niet zichtbaar.

En even later waren ook in iTV de opnames weg en verschijnt de melding “Je hebt geen toegang tot Opnames, omdat je geen Opnemen-pakket hebt.” Maar het Opnemen-pakket is nog gewoon geselecteerd.

Enig idee wat er aan de hand is?

Mvg, Ard

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 23 April 2024, 11:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ard W,

Wat vreemd dat je deze melding te zien krijgt, terwijl het opnemen pakket wél gewoon aan staat 🤔

We zijn een aantal dagen verder, mocht je deze melding nog steeds te zien krijgen dan wil ik je aanraden om hierover te bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn uitzoeken wat hier gaande is!

Heb inmiddels gebeld met klantenservice. Ze kwamen er niet uit en er werd een terugbelafspraak gemaakt. Ik noemde nog dat ik onlangs de KPN-verhuizing van mijn vader geregeld heb. De KPN-dame gaf aan dat mijn vader’s abonnement aan mijn Mijn-KPN-account gekoppeld kon worden. Maar dit zou niks met mijn probleem te maken kunnen hebben.

Maar nu kwam ik erachter dat als ik met m’n abonnementsnummer inlog alles wel klopt. Aan mijn e-mailadres is nu dus mijn vaders abonnement gekoppeld. KPN komt hier nog op terug.

Reputatie 7
Badge +20

Maar nu kwam ik erachter dat als ik met m’n abonnementsnummer inlog alles wel klopt. Aan mijn e-mailadres is nu dus mijn vaders abonnement gekoppeld. KPN komt hier nog op terug.

Hmm, dan lijkt het er haast op dat er toch iets is verkeerd gekoppeld is inderdaad. Goed dat dit al uit wordt gezocht @Ard W!

Reputatie 7

@Ard W, Welk thuisabonnement is nu aan jouw KPN ID gekoppeld, die van jou, die van je vader of beide?

Beide abonnementen zijn gekoppeld, met die van mij als “uitgelicht abonnement”.

Reputatie 7

Beide abonnementen zijn gekoppeld, met die van mij als “uitgelicht abonnement”.

Oké, ik wist niet eens dat één van die abonnementen als "uitgelicht abonnement" gekenmerkt kan zijn.

Je zou mogen verwachten dat dat abonnement dan ook gekozen wordt bij de bepaling van het abonnementsnummer maar blijkbaar is dat iets te simpel gedacht.

Ik hoop dat de techneuten van KPN hier snel een oplossing voor weten te vinden.

Reputatie 7
Badge +20

Heb je hier in tussentijd al iets over gehoord @Ard W? Vanuit een storingsmelding wordt je doorgaans binnen een paar dagen teruggebeld of per sms/mail geïnformeerd. Als de situatie nog niet veranderd is en je hebt ook nog niks vanuit ons vernomen, dan wil ik je aanraden om zelf even weer te bellen met de klantenservice om te vragen om een update. Ik hoop echter dat dit niet nodig zal zijn omdat je nu via zowel de app als de ontvanger weer je opnames kan benaderen 🙂

Reageer