Beantwoord

Interactieve tv is soms niet te zien

  • 25 June 2020
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Sinds zondag verdwijnt de tv regelmatig van HDMI en verschijnt er geen signaal en links boven EXT.source op AB van kpn en samsung reageert niet.Ik heb wel met source op het toestel weer HDMI in kunnen stellen,maar ook deze vedwijnt regelmatig.Als het wel functioneert kan ik met de AB van KPN zenders wisselen maar geluid hard of zacht reageert niet.Vandaag 25/6 en het nieuwe menu,alles reageert weer.Kan e.e.a.te maken hebben met het laden van het nieuwe menu?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 30 June 2020, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @wsolter, de nieuwe menu's zijn in 1 nacht geïnstalleerd, daar was geen aanloop voor nodig. Er zijn daarbij wel veel dingen veranderd en verbeterd natuurlijk, wat kan zorgen dat andere dingen ook opeens weer werken. Werkt alles wat je noemt sinds de nieuwe menu's weer goed? Ook de HDMI melding en het volume? Die 2 opties zitten namelijk op het tv toestel zelf, een update van de software op de tv-ontvangers heeft daar over het algemeen geen invloed op.

Reputatie 7

Hoi @wsolter, we hebben geen reactie meer van je gezien. Ik ga er vanuit dat alles nu goed werkt. Anders weet je me te vinden.