Vraag

Internet valt weg en tv loopt vast, sinds overgang van Telfort naar KPN

  • 22 March 2022
  • 8 reacties
  • 33 keer bekeken

Sinds KPN Telfort heeft overgenomen ondervinden wij regelmatig problemen met TV en Internet.

Internet valt met enige regelmaat weg.

Programma's terug kijken is een drama, programma loopt steeds vast, stoort of schiet ineens naar het huidige programma van de zender. Aan storingen geen gebrek.

De hele riedel al gehad, tv kastje gereset, modem (Experia 10) al tig-keer gereset. Speed-test gedaan van KPN, krijg maar 25mbs van de 50 waar ik voor betaal.

Dus……… wat nu???? Niet weer.. heeft u dit al geprobeerd of dat geprobeerd… JA ik heb dat al gedaan.

Deze keer graag een goede oplossing, nieuw modem/ nieuwe tv-ontvanger (uit het Telfort tijdperk nog).

KPN is nu aan zet…...


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Ik heb de oplossing helaas niet voor je maar deel je frustratie helemaal.

Hier ist niet anders

Triest dat je daarvoor betaalt en met Telfort nooit niet gehad.

Ben benieuwd wat de reactie is

 

 

Dat zal het gebruikelijke zijn… ze vinden het heeeeeelllll erg vervelend en verder denken ze dat iedereen achterlijk is en zijn spullen verkeerd aansluit. Dat dus

Werkt nog niet code 143 :-( 

Weer alles nagekeken en uitgezet

Badge +19

Heb je dit soort dingen in huis?

 

Reputatie 7
Badge +12

Dag @rob217 en bedankt voor jouw bericht!

 

Zuur om te lezen dat je zoveel problemen ervaart en ik wil er alles aan doen om deze problemen te verhelpen. Laten we beginnen met de snelheid van het internet; je geeft aan dat je een abonnement hebt met daarbij een snelheid van 50 Mbit/s maar je meet een snelheid van 25 Mbit/s. Hoe heb je deze snelheid precies gemeten, met een bekabelde verbinding of via de wifi? Als je een pc/laptop direct met kabel aansluit dan kun je zien hoeveel snelheid er daadwerkelijk binnenkomt. Wanneer je via de wifi gaat werken, lever je snelheid in omdat een wifi signaal zich door de lucht moet verplaatsen. Ik zou ook graag even met je mee willen kijken; zou je daarom je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

 

 

Kabel komt binnen in de gang, gaat naar modem in de huiskamer, aan het modem 1 kabel direct naar PC, 1 kabel naar TV ontvanger, 1 kabel naar 1e verdieping. Geen draadloze wifi onzin aangesloten.

Dus alles werkt lekker ouderwets via kabel !!!!!

Snelheid gemeten via https://kpn-itns.speedtestcustom.com/ 

Dag @rob217 en bedankt voor jouw bericht!

 

Zuur om te lezen dat je zoveel problemen ervaart en ik wil er alles aan doen om deze problemen te verhelpen. Laten we beginnen met de snelheid van het internet; je geeft aan dat je een abonnement hebt met daarbij een snelheid van 50 Mbit/s maar je meet een snelheid van 25 Mbit/s. Hoe heb je deze snelheid precies gemeten, met een bekabelde verbinding of via de wifi? Als je een pc/laptop direct met kabel aansluit dan kun je zien hoeveel snelheid er daadwerkelijk binnenkomt. Wanneer je via de wifi gaat werken, lever je snelheid in omdat een wifi signaal zich door de lucht moet verplaatsen. Ik zou ook graag even met je mee willen kijken; zou je daarom je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

 

 

Profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor het invullen van je profiel @rob217 !

 

Ik zie dat je ook via Facebook contact hebt met mijn collega's van Webcare en zij willen graag een monteur voor je inplannen zodat deze op locatie kan komen kijken naar de problemen die je ervaart. Het is wel handiger om dit via 1 weg te laten verlopen (anders gaan we als collega's in elkaars vaarwater zitten). Als je mijn collega's via Facebook aangeeft wanneer het zou schikken voor de monteur om langs te komen dan kunnen zij deze afspraak voor je inplannen!