Beantwoord

Is mijn tv-ontvanger stuk?

  • 24 October 2020
  • 8 reacties
  • 178 keer bekeken

Hallo.

Ik heb sedert enkele weken een omruil decoder van KPN en sinds gisteren is de display (lcd scherm) volkomen zwart en functioneert niet meer. 
Moet de decoder weer omgeruild worden?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 30 October 2020, 10:58

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

misschien heb u de nieuwe decoder gekregen daar is niets op te zien. alleen het groene lampje .😀

Ik meen toch echt dat het zendernummer te zien was. 
De decoder functioneert verder prima, maar het is lastig dat je niet kunt zien op welke zender je afgestemd hebt. 

Reputatie 7
Badge +10

Precies zoals in het eerste bericht ziet het display er bij mijn ouders op de hmb2260 ook uit. 

Nog niet zo lang geleden hebben ze deze hmb2260 gekregen en nu al defect. 

Er zijn gisteren enkele meldingen hiervan geweest. Na 'software herstel’ werkt de zendernummer aanduiding weer.

BTW

De allernieuwste ontvangers van KPN hebben sowieso geen display meer.
Ook die van Ziggo (Next) is zonder display.
Die van T-mobile hebben al ik weet niet hoe lang geen display (Amino)

Reputatie 7
Badge +10

Er zijn gisteren enkele meldingen hiervan geweest. Na 'software herstel’ werkt de zendernummer aanduiding weer.

 

Bij de ontvanger van mijn ouders heeft (de zoveelste)frisse start helaas hier  niet voor geholpen.

*mijn berichten zijn mee verhuist zie ik. De cijfers in het display zijn onvolledig of vallen helemaal weg zoals op de afbeelding van het oorspronkelijke topic.

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen! Ik heb intern wat navraag gedaan en dit lijkt een softwarematig probleem te zijn wat breder speelt. Het is bekend bij de ontwikkelaars en er zal middels een update aan een oplossing worden gewerkt!

Wanner wordt software update aanpassing doorgevoerd.

Lastig voor gebruik bij radio.

Reputatie 7
Badge +13

@Diana S7 Dat weet ik niet precies om eerlijk te zijn. Ik heb even gekeken maar ik daar nog geen concrete datum daarvoor helaas.

Reageer