Vraag

ITV en terugkijken Comedy Central

  • 28 June 2020
  • 3 reacties
  • 658 keer bekeken

het valt me op dat bij terugkijken bij Comedy Central niet alle series terug te kijken zijn, is dat te verklaren? Zie bijvoorbeeld Modern Family, sommige series zijn wel terug te kijken, via andere tijdstippen weer niet.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hoi! Dit vind ik een hele goede vraag @hanboin. Series als Friends, How I Met Your Mother en Bob's Burgers zijn niet (meer?) terug te kijken. Van de serie Family Guy zijn alleen de recentere afleveringen (seizoen 17) terug te kijken, maar oudere dus niet. En South Park is nog wel gewoon terug te kijken. Weet je toevallig of dit recentelijk nog anders was? Mijn vermoeden is dat dit vanuit CC zo is bepaald, maar navragen kan geen kwaad natuurlijk.

Badge

Hallo,

Dit is mij inderdaad ook opgevallen. Zowel bij Comedy Central als SPIKE zijn opeens de programma’s niet meer terug te kijken. Terwijl dit voorheen wel altijd het geval was. 

Reputatie 7
Badge +25

Volgens mij gaat het inmiddels alweer een stuk beter qua programma's die terug te kijken zijn. Ik vraag nog even na of het helemaal weer is zoals het hoort te zijn.