Vraag

Itv online app doet het niet meer

  • 10 March 2019
  • 4 reacties
  • 158 keer bekeken

Ik kan geen enkele film meer kijken via KPN TV mobiel. Telkens komt de melding "kan geen programma informatie laden".

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom @Tim1973, wat balen! We hebben op dit moment een storing met itv online waarbij je de melding 'Sorry, er ging iets fout. Vernieuw de pagina ...' krijgt. Is dit ook de melding die jij ziet? Zo niet, zou je eens kunnen proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Ben je verbonden met wifi of kijk je via 3G/4G? En werkt het eventueel op andere apparaten wel?
Hallo Marcia,

ik krijg de melding dat programma informatie niet gevonden kan worden. RE installatie van de app heeft niet geholpen. Melding krijg ik en met Wifi en op 3G/4G.

Op mijn laptop kan ik de films wel bekijken.

Gr. Tim
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je uitleg! Wat gek dat het op de laptop wel werkt! Ik neem voorzichtig aan dat je dat via de browser doet? Welke telefoon gebruik je? En welke Android/iOS versie heb je daarop? Kijk je de films terug of is het via on demand?

Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Is het inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, vul dan gerust je profiel alsnog aan met de gevraagde gegevens.