Vraag

ITV online werkt op geen enkel apparaat meer

  • 24 January 2023
  • 11 reacties
  • 124 keer bekeken

Sinds enkele weken kan ik niet meer kijken via mijn iTV app niet op mijn iPad niet op mijn iPhone. Op moment dat ik wil gaan Streamen blijft het beeld zwart. Ook wanneer ik via tv.KPN.com wil kijken dan komt er een foutmelding 3016 waar mogelijke optie meerdere beeldschermen wordt aangegeven. 
er zijn geen extra beeldschermen en van de 5 apparaat mogelijkheden woonoppervlak kan worden ingelogd staan er slechts 2, iPhone en iPad 

ik zit langdurig in het buitenland erg vervelend dus, Viaplay werkt normaal,  BVN werkt normaal 

 

alles is meerdere keren aan en uitgezet (router) danwel opnieuw geïnstalleerd. Tot begin dit jaar werkte alles naar behoren 

graag een oplossing

 

met groet 

leo


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @iTV werkt niet! Laten we zien hoe de iPhone weer gewoon tv kan streamen. 

Wil je aangeven welke iPhone je hebt? En welke versie van de iTV app daarop draait? 

Soms is het ook zo dat deze melding voorkomt als je een slechte verbinding hebt. Het kan in deze situaties zo zijn dat je wel Viaplay kan kijken. Omdat deze app een grotere hoeveelheid buffer heeft dan de onze. Wil je om die reden ook een speedtest doen en zien wat daar het resultaat van is? 

En wil je als laatste nog aangeven in welk land je kijkt?

Zojuist ook de tv app geïnstalleerd; op een Android tabel werkt ie goed, maar op mijn iPhone 8 helemaal niet. Is dit bekend en wordt dat gemixed of ben ik de enige met dit probleem?

Hallo Bram, ter aanvulling.

Ik gebruik een iPhone 11pro en een iPad Pro 13.4 beide voorzien van inmiddels IOS16.3 daarnaast een MacBook met een wat oudere versie.

Mijn kpn app is de laatste versie van KPN iTV, ik heb de app meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, versie 7.5.7

Op twee verschillende routers, waarop ik actief ben Speedtesten dubbel uitgevoerd en kom ik gemiddeld uit op 24,1 Mbps en 28.3 Mbps

Tot slot, ik kijk (keek) op twee verschillende locaties naar kpn tv in zowel Spanje als Zuid-Afrika via mijn VPN account. Momenteel Zuid-Afrika. Dit was tot enkele weken geleden probleemloos. Nu, zoals aangegeven start alles normaal op maar wanneer ik een uitzending wil gaan streamen blijft alles zwart.

In tegenstelling tot mijn eerder bericht is de foutmelding wanneer ik via Safari of Chome inlog bij tv.kpn.com wil kijken geen 3016 maar 13016!

Reputatie 7

Nu, zoals aangegeven start alles normaal op maar wanneer ik een uitzending wil gaan streamen blijft alles zwart.

Wat versta je nu onder streamen?

Kijk je op de iPhone/iPad zelf of cast/stream je de uitzending naar een Chromecast of Airplay-2 apparaat?

Gebeurt dit op alle zenders of kan je NPO1,2 en 3 nog wel kijken?

Reputatie 7
Badge +17

@iTV werkt niet ik heb verder geen reactie meer van je gezien in het topic. Kan ik er daarom vanuit gaan dat het probleem is opgelost?

Als dit niet zo is, wil je dan nog laten weten wat het antwoord is op de vraag van wjb? 

Nee, helaas niet. 
kon even niet inloggen.. probleem bestaat nog steeds

Reputatie 7

Nee, helaas niet. 
kon even niet inloggen.. probleem bestaat nog steeds

En de andere antwoorden?

Met streamen bedoelde ik gewoon kijken. 
nee ook Ned 1,2 en 3 werken niet

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb sinds vandaag ook geen tv meer op ipad  en iphone. Sinds zaterdag kpn tv + box geïnstalleerd met de nodige problemen.  Gisteravond nog wel tv en nu dus niet meer. 

Daar had ik antwoord op gegeven. Zeer teleurgesteld in kpn geen enkele reactie en het werkt dus nog steeds niet….. uit frustratie inmiddels NLZIET aangeschaft en dat werkt wel goed, perfect zelfs…. Dus waarschijnlijk binnenkort bye bye KPN, triest maar waar

Voor de volledigheid gewoon op mijn iPhone of iPad dus niks Apple TV of chromecast