Beantwoord

itv op Windows laptop

  • 21 March 2020
  • 4 reacties
  • 514 keer bekeken

hoi, 

Ik probeer op mijn Windows laptop het voor elkaar te krijgen om tv te kunnen kijken. Dit lukt met geen mogelijkheid. Ik heb al verschillende brouwsers geprobeerd. ik hoop dat jullie me kunnen helpen, we hebben al vaker geprobeerd te bellen. 

icon

Beste antwoord door PeterG 22 March 2020, 00:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @jan van oers 

Werkt tv.kpn.com niet (meer) op je laptop? Probeer dan eens een andere browser (Chrome, Edge, Safari of Firefox) én controleer of je browser nog up-to-date is! 

Lees hier verder

 

Cookies /cache verwijderen (specifiek van kpn.com of alle) moet de oplossing zijn. Je kan ook een incognito venster openen en dan naar tv.kpn.com gaan. Dat moet ook werken.

De Windows-laptop moet Windows 10 als besturing hebben. Andere worden niet meer ondersteund! Dus Windows 7, 2000, Vista, 8, 8.1, XP en nog ouder zullen het niet doen met tv kijken.
Ook het verouderde Internet Explorer (browser) wordt niet meer ondersteund (door Microsoft en dus ook niet door KPN).

Je kunt 4 browsers gebruiken. Safari, Firefox, Edge, en Google Chrome (deze laatste ook met Chromecast). Ga daarin naar tv.kpn.com en log in met je KPN ID of ITV abonneenummer/pincode en je kunt kijken.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @jan van oers en welkom op het forum! Is het met de bovenstaande tips gelukt? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer