Voor de derde keer in een 5-6 tal weken kan ik RTL4 niet ontvangen. Het wordt knap irritant om elke keer het modem te moeten resetten (zit nogal ingebouwd uit zicht). Kan de KPN er eens naar kijken en het oplossen?
dank,
S.de Vries
Hallo @RTL4, welkom! Heel vervelend: zit je net lekker televisie te kijken, word je er helemaal uitgehaald doordat het niet meer werkt! Zit je natuurlijk niet op te wachten. Net als wjb ben ik benieuwd of je de Experiabox of de tv-ontvanger bedoelt. Daarnaast ben ik benieuwd wat er precies gebeurt. Krijg je een foutmelding, gaat het scherm op zwart of gebeurt er nog iets anders? En kan je andere zenders wel zien?
Wil je naast het beantwoorden van deze vragen, ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee.
Het is de Experiabox die ik moet herstarten. Zonet weer gedaan. Ik krijg een foutmelding, zo’n blauw vierkantje. De zender start, valt na een paar seconden stil en geeft dan die foutmelding. Trouwens ook bij SBS gisterenavond. Andere zenders doen het wel. Enfin, nu werkt alles weer.
Ik woon op het prachtige eiland Voorne-Putten 😁 ****.
Dank voor uw aandacht.
vriendelijke groet,
s. De Vries.
Foutmelding: de zender is niet beschikbaar.
Herstarten: omdat ik dan weer kan kijken naar de zender natuurlijk!
welk type? Geen idee! Zeker 10 jaar oud!
Toch zou het wel handig zijn te weten welk type Experia Box je hebt.
Als je de volgende keer eens niet de Experia Box herstart, maar de TV ontvanger, heb je dan ook weer beeld?
Dat is handig Tycha! Gelijk gekeken, de Experiabox is oké maar het kastje is verouderd. Ik heb een omruilprocedure gevolgd en krijg volgende week een nieuwe thuis. En hopelijk is dan de herstartprocedure niet meer nodig. Heel veel dank voor jullie hulp en advies Tycha en wjb.
Vriendelijke groet,
Suze.
Wat fijn dat je zo geweldig geholpen bent door Tycha en wjb! Ik ben ook heel benieuwd of het omruilen van de ontvangers de problemen oplost. Wil je het over een paar weken laten weten? 🙂
Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten! 🙂
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.