Vraag

itv - Wachten op kanaal laad

  • 18 May 2020
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Wanneer je een kanaal selecteert op de itv app, duurt het even voordat die start. Het duurt zo een 10 seconden waar het zappen van kanaal naar kanaal erg vervelend is. 

Is dit iets bekend en kan dit opgelost worden?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Rjacobs, welkom! Dat lijkt me inderdaad reuze vervelend! Heb je de mogelijkheid om de app op een ander toestel te proberen? Ervaar je het daar dan ook? En hoe staat het verder met je internetverbinding? Is deze normaliter niet heel traag? Op welk apparaat gebruik je de app op dit moment? Heb je zowel de laatste firmware van het toestel als de nieuwste software van de app?

We gebruiken de app op een nieuwere Samsung Qled, zowel de app als de TV hebben geloof ik de laatste versies. Op de ITV app heb ik het ook, al lijkt het minder.

Reputatie 7
Badge +30

Ah, het gaat over de smarttv app op de smarttv! Ik heb net even bij mijn Samsung gekeken: ik merk wel dat als ik een andere zender kies dat dit een seconde of 3-4 in totaal duurt. Het scherm wordt zwart en het groene rondje draait even, vervolgens krijg je beeld en ook dat duurt heel even voordat het gaat lopen. Ervaar jij het ook zo? Of duurt het echt nog langer?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, hoe staat het er nu voor? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.